ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قنبرپور: نهایت استفاده را از بازی در آزادی می‌بریم


مصطفی قنبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: بعد از بازی خوبی که مقابل فولاد خوزستان انجام دادیم و روحیه بالایی که بازیکنان دارند، در طول هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و تیم در بهترین شرایط خود بسر می‌برد.

وی با ابراز خوشحالی از اینکه دیدار پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود، تصریح کرد: جا دارد از مدیریت باشگاه سایپا هم تشکر کنم که پذیرفتند این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار شود و این مسئله قطعا باعث خوشحالی هواداران است.مسلما حضور تماشاگران پر تعداد در ورزشگاه آزادی باعث جذابیت بازی خواهد شد و ما هم می‌توانیم از حضور هواداران خود بیشترین بهره را ببریم.

مربی پرسپولیس درباره غیبت مهدی طارمی و مصدومیت جری بنسون نیز، عنوان کرد: بدون تردید طارمی بازیکن بسیار تاثیرگذار تیم است اما خوشبختانه ما بازیکنان خوبی و با انگیزه‌ای روی نیمکت داریم که ان‌شاالله اجازه نخواهند داد غیبت طارمی به چشم بیاید. ضمن اینکه مصدومیت بنسون هم چنداد جدی نیست و فکر نمی‌کنم مشکلی برای بازی کردن داشته باشد.

قنبرپور در ادامه از تیم سایپا به عنوان یک تیم ریشه‌دار یاد کرد و خاطرنشان کرد: خود من چند سالی از فوتبالم را در سایپا سپری کردم و با این تیم سابقه قهرمانی هم در کارنامه فوتبالی خود دارم. سایپا این فصل تیم قدری نشان داده و هفته قبل موفق شد در اصفهان سپاهان را شکست دهد و قطعا با یک روحیه بسیار عالی به مصاف پرسپولیس خواهد آمد. با توجه به شناختی که دو تیم از یکدیگر دارند انتظار می‌رود یک بازی نزدیک و جذابی را شاهد باشیم و امیدوارم در این مسابقه قدر فرصت‌های گلزنی‌مان بیشتر بدانیم تا بعد از بازی حسرت آنها نخوریم.

وی همچنین با اشاره به صادر شدن مجوز بازی سوشا مکانی نیز گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های مدیریت باشگاه مجوز بازی سوشا هم صادر شد و این بازیکن با روحیه خیلی خوبی در تمرینات شرکت می‌کند. البته اینکه کدام دروازه‌بان در ترکیب اصلی باشند هنوز مشخص نیست و انصافا هم شرایط لوبانف هفه به هفته بهتر می‌شود اما در نهایت برانکو تصمیم می‌گیرد کدام دروازه‌بان در ترکیب نهایی قرار بگیرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
امیرعلی قنبرپور فرزند محمدحسین قنبرپور