ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حضور پروین در هوای بارانی و تشکر برانکو / کمال و خالقی‌فر هم آمدند؛‌ اردو از فردا


به گزارش خبرگزاری فارس،‌ تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 11 صبح امروز به منظور آماده‌سازی این تیم برای دربی 82 در حالی در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد که این تمرین تحت‌الشعاع هوای بارانی تهران بود. نکته قابل توجه اینکه تمامی بازیکنان از جمله رضا خالقی‌فر که چندی به خاطر مصدومیت در تمرینات غایب بود و البته کمال کامیابی‌نیا بازیکن محروم سرخ‌ها برای دربی در تمرین امروز حاضر بودند ضمن اینکه خالقی‌فر به طور اختصاصی به تمرین پرداخت.

* در تمرین امروز علی پروین به همراه طاهری و ترکاشوند در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شده و علی پروین ضمن برخورد گرم با بازیکنان برای پرسپولیس در دربی روز جمعه آرزوی موفقیت کرد. در ادامه این نفرات به خاطر بارانی بودن هوا از روی نیمکت کار را دنبال کردند. البته برانکو سرمربی پرسپولیس بابت این حضور از پروین تشکر کرده و پیشکسوت سرخ‌ها نیز در پاسخ به وی برای او نیز آرزوی موفقیت کرده و گفت: من همیشه از شما حمایت کرده‌ام.

* بازیکنان دقایقی را دور زمین دویده و زیرنظر مارکو تمرینات بدنی را انجام دادند و سپس کار با توپ و مسائل تاکتیکی زیرنظر کادر فنی برای بازی روز جمعه مرور شد.

* در تمرین امروز امید عالیشاه که با مصدومیت جزئی مواجه است بدون مشکل تمرین کرده و برای کارهای گروهی مشکل خاصی نداشت.

* قرار بود بازیکنان پرسپولیس برای دربی روز جمعه از امروز راهی اردو شوند که به خاطر پیدا نشدن هتل این اتفاق به فردا موکول شد.

انتهای پیام/ا


ویدیو مرتبط :
هوا هوای عزا هوای در...-تصویری.با مداحی مهران بارانی