ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شاهرودی: برای تمدید قرارداد برانکو باید تا پایان فصل صبر کرد


رضا شاهرودی ابتدا در خصوص کنار گذاشتن چهار بازیکن از لیست سیاه‌جامگان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: این تصمیم فرهاد کاظمی بود و پیش از این هم در مورد آن صحبت کرده بود. علاوه بر اینها احتمالاً چهار بازیکن دیگر هم از تیم ما کنار گذاشته خواهند شد. متأسفانه در تیم سیاه‌جامگان به آنها بازی نمی‌رسید و می‌توانند در تیم‌های دیگر شانس خود را برای بازی کردن امتحان کنند.

مربی تیمی فوتبال سیاه‌جامگان در ادامه راجع به جذب بازیکنان جدید خاطرنشان کرد: ایمان موسوی، مهدی مناری و محسن آقایی به تیم اضافه شدند و قرار است مهدی جعفرپور و همچنین حسین کریمی هم به سیاه‌جامگان بیایند. ما در پست دفاع وسط یک بازیکن سوئدی گرفتیم، با یک دفاع چپ از نیجریه قرارداد بستیم و یک مهاجم خارجی هم به تیم اضافه شده است. تیم ما مطمئناً در نیم‌فصل دوم متحول خواهد شد.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط فعلی این تیم و اینکه برخی معتقدند باید قرارداد برانکو ایوانکوویچ با این تیم تمدید شود، گفت: برانکو کارش را انجام می‌دهد و خوشبختانه پرسپولیس حاشیه‌ای ندارد. این چیزها برای پرسپولیس دردسر درست می‌کند، آنهم در شرایطی که تمرکز این تیم فقط باید روی لیگ باشد. من معتقدم در مورد تمدید قرارداد برانکو باید تا پایان فصل صبر کرد و از حالا نباید در مورد پرسپولیس و عملکرد این مربی به صورت قطعی نظر داد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
آموزش تمدید آنلاین قرارداد