ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



توپالیدیس: هنوز فرصت ماندن در لیگ برتر را داریم/ در همین مدت کوتاه تأثیرم را بر تیم گذاشتم


یانیس توپالیدیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد نتایج ضعیف این تیم پس از آمدن وی به راه‌آهن، اظهار داشت: تیم ما در سه بازی اخیر خود شکست خورده و من قبول دارم که این نتایج اصلاً خوب نیست، اما واقعیت این است که در هیچ‌کدام از این بازی‌ها مستحق شکست نبودیم و مشکل‌مان این است که نمی‌توانیم از موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کنیم، بهره ببریم.

وی افزود: در همین بازی آخرمان مقابل نفت پنج شش موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادیم و این یک واقعیت است که وقتی نتوانی از فرصت‌هایت استفاده کنی برنده نخواهی شد و به بازی خوب هم هیچ امتیازی تعلق نمی‌گیرد.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در واکنش به این پرسش که آیا تیمش با این روند شانسی برای ماندن در لیگ برتر خواهد داشت یا نه؟، گفت: ما اگر در سه بازی اخیرمان پیروز می‌شدیم، قطعاً در لیگ برتر می‌ماندیم، اما الان کار بسیار سخت شده است. البته تیم‌هایی چون ملوان و فولاد فقط چهار پنج امتیاز از ما بیشتر دارند و اگر بتوانیم در بازی‌های باقیمانده حداکثر امتیازات را کسب کنیم در لیگ برتر خواهیم ماند، در غیر این صورت سقوط خواهیم کرد. شرایطی که تیم راه‌آهن در آن به سر می‌برد مربوط به حال نیست و ماه‌هاست که این تیم شرایط خوبی در جدول ندارد. اصلاً من به خواسته مالک باشگاه به تیم راه‌آهن آمدم تا اوضاع آن را تغییر دهم.

توپالیدیس در پاسخ به این پرسش که حضورش در راه‌آهن چقدر مؤثر بوده است، عنوان کرد: از نظر من تیم راه‌آهن در بازی‌های قبلی خود در ایجاد موقعیت موفق نبود و در بازی‌های خود به زحمت صاحب فرصت گلزنی می‌شد، اما الان شرایط فرق کرده و ما در هر بازی صاحب پنج شش فرصت گلزنی می‌شویم. حتی این وضعیت در بازی با استقلال که صدرنشین فعلی لیگ هست هم وجود داشت، اما متأسفانه قدر این فرصت‌ها را ندانستیم. یک مربی در چند هفته نمی‌تواند تیمی را متحول کند، چرا که فوتبال یک پروسه زمان‌بر است. من هدایت تیمی را بر عهده گرفتم که در انتخاب نفراتش نقشی نداشتم و مطمئناً در مدت زمان بیشتر خیلی بهتر می‌توانم تفکرات خود را در تیمم پیاده کنم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
خوشحالی مردم انزلی از ماندن ملوان در لیگ برتر