ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



وقتی خداحافظی بی‌معنی می‌شود/ ستارگان تمام‌نشدنی


خراسان/ سال 2015 میلادی به نفس‌های آخرش رسیده و مطابق هر سال روزنامه‌ها و نشریه‌های معتبر اروپایی گزارشات ویژه خود از یک سال پر هیاهو در دنیای ورزش را آغاز کرده‌اند. روزنامه بیلد آلمان در شروع گزارشات ویژه خود از سال 2015 نگاهی انداخته به بازیکنانی که برخلاف انتظارات در سال 2015 هم در مستطیل سبز دویدند و پا به توپ شدند؛ ستارگانی که خیلی‌ها منتظر خداحافظی آن‌ها بودند اما گویا عشق به فوتبال دل کندن از توپ و مستطیل سبز را برای آن‌ها سخت کرده است.
زی روبرتو (پالمیراس): بعد از حضوری موفق در بایرن و هامبورگ همه منتظر خداحافظی با شکوه زی روبرتو بودند اما این ستاره برزیلی هنوز هم در مستطیل سبز می‌درخشد. زی روبرتو با 41 سال سن ستاره پالمیراس است و موفق شد امسال قهرمانی در جام حذفی برزیل را هم به کلکسیون افتخاراتش اضافه کند.
گرافیته (سانتاکروز): گرافیته یکی از بهترین برزیلی‌های تاریخ بوندس‌لیگا بود. او در سن 32 سالگی از بوندس‌لیگا به لیگ برزیل رفت و اعلام کرد بعد از یک فصل حضور در لیگ کشورش برای همیشه از فوتبال خداحافظی خواهد کرد اما از آن زمان 4 سال گذشته و او در سن 36 سالگی همچنان پا به توپ است.
روبرتو کارلوس (دهلی دیناموس): باورش سخت است اما روبرتو کارلوس با 42 سال سن هنوز هم با شوت‌های سهمگین و فرارهایش از جناح چپ در مستطیل سبز می‌درخشد. او در حال حاضر در لیگ هند برای تیم دهلی دیناموس به عنوان مربی- بازیکن مشغول به کار است و در خیلی از دیدارها 60 تا 70 دقیقه برای تیم خود بازی می‌کند.
دیدا (پورتوآلگره): سنگربان سابق میلان و تیم ملی برزیل یک ماه دیگر وارد 43 سالگی زندگی خود می‌شود. او در حال حاضر دروازه‌بان اصلی تیمش پورتو آلگره است و 2 سال دیگر هم از قراردادش باقی مانده است.
مارکو ماتراتزی (چنایین): ماتراتزی در سال 2011 از فوتبال خداحافظی کرد اما این خداحافظی فقط 3 سال دوام آورد و ستاره ایتالیا در جام‌جهانی در سن 42 سالگی به لیگ هند رفت تا پیراهن تیم چنایین را بر تن کند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
سال 2015 ، سال خداحافظی ستارگان و اسطوره ها