ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تاج: در ماجرای درخواست عربستانی‌ها باید محکم روی موضع‌مان بمانیم/ تا آخر پای منافع ملی می‌ایستیم


مهدی تاج در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره بحث کناره‌گیری تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا در صورت برگزاری بازی با نمایندگان عربستان در کشوری بی‌طرف عنوان کرد: همه باید در جهت منافع جمهوری اسلامی ایران حرکت کنند و اینکه عربستانی‌ها گفته‌اند ایران کشور امنی نیست از نظر ما مردود است و به هیچ وجه زیر بار این حرف‌های بی‌ارزش نمی‌رویم.

وی افزود: کشورهایی نظر سوریه، عراق و افغانستان بازی‌های خود را در ایران برگزار می‌کنند آن وقت عربستانی‌ها می‌گویند ایران امن نیست. ما نمی‌توانیم بنشینیم و ببینیم که سعودی‌ها با چنین ادبیاتی درباره ایران صحبت می‌کنند. امنیتی که در ایران وجود دارد در خیلی از کشورها نیست و به همین دلیل تاکید داریم که باید در کشورمان از تیم‌های عربستانی میزبانی کنیم.

تاج درباره اینکه کفاشیان گفته تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا کناره‌گیری نمی‌کنند، اظهار داشت: ما باید محکم بر سر اصول و آرمان‌های‌مان بایستیم و ذره‌ای عقب‌نشینی نکنیم.

رئیس سازمان لیگ گفت: فردا نشست ویژه‌ای با مدیران باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌کنیم تا در این باره، صحبت‌هایی انجام و تصمیماتی اتخاذ شود.

تاج خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره‌هایی نظیر شهدای ورزشکار کار بسیار خوبی است و اگر ما در کشوری دیگر به مصاف عربستانی‌ها برویم در واقع با اصل برگزاری این کنگره مغایرت دارد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پای علی تا آخرش می ایستیم