ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مظلومی: امیری و نظری‌جویباری در نقل‌وانتقالات حرفه‌ای کار کردند


به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرویز مظلومی در گفت‌و‌گو با سایت باشگاه استقلال در خصوص آخرین شرایط این تیم در آستانه دیدار با فولادخوزستان گفت: شرایط تیمی بسیار خوبی داریم. بازیکنان تمرینات خوب و با نشاطی را برگزار کرده و از آمادگی بالایی برخوردارند. ضمن احترام به تیم فولاد، ما برای کسب سه امتیاز و تثبیت صدرنشینی به اهواز می‌رویم و امیدوارم دست پر به تهران بازگردیم.

وی در ادامه افزود: جا دارد از بهرام امیری و علی نظر‌ی‌جویباری تشکر ویژه‌ای داشته باشم. آنها در فصل نقل‌وانتقالات بسیار زحمت کشیده و حرفه‌ای عمل کردند. بازیکنان بسیار خوبی به استقلال آمدند که عملکرد آنها و اثرگذاری‌شان به خوبی مشخص است و از این بابت ممنونم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: باید قدردانی بسیار ویژه‌ای هم از کادر پزشکی باشگاه داشته باشم. کادر پزشکی استقلال با مدیریت دکتر امین نوروزی و کاوه ستوده، رضایی، مهریزی و نصرتی تلاش زیادی می‌کنند. کادر پزشکی استقلال بسیار فعال و حرفه‌ای است و همواره بازیکنان آسیب‌دیده را در بهترین شرایط و سریع‌ترین زمان به تیم برمی‌گرداند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اخبار نقل وانتقالات