ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نیم‌ساعته با باشگاه به‌توافق رسیدم/ سپاهان برای مردم کرواسی شناخته شده است


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ایگور استیماچ در حاشیه نخستین حضورش در تمرین طلایی‌پوشان درباره توافق با باشگاه سپاهان اظهار داشت: مذاکره خیلی کوتاهی با باشگاه داشتم و در مدت نیم ساعت به توافق رسیدیم و از مدیرعامل باشگاه و همچنین مدیر کارخانه فولاد مبارکه تشکر می‌کنم.

وی با ابراز خرسندی از حضور در سپاهان افزود: برخی دوستان من مانند بوناچیچ و کرانچار که در گذشته هدایت این تیم را برعهده داشتند، درباره سپاهان برای من گفته‌اند و این تیم برای مردم کرواسی بسیار شناخته شده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌دانم که سپاهان نام‌آورترین و پرافتخارترین باشگاه ایران است و من آمدم تا با کمک هم این مدال‌ها و جام‌ها را برای سپاهان تکرار کنیم البته اگر در شروع فصل حضور پیدا می‌کردم کار آسان‌تر بود اما اکنون هم با وجود سختی کار تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم.

وی بیان کرد: نخستین هدف ما این است که در مسابقات باقی مانده از نیم‌فصل نخست با شناخت حریفان حداکثر امتیازات را به دست آوریم و پس از آن برای حضوری خوب در نیم‌فصل دوم آماده شویم.

استیماچ درباره دستیاران احتمالی خود در این تیم تصریح کرد: برای این مسئله وقت بیشتری نیاز دارم که فکر کنم و تصمیم‌ بگیرم اما به طور قطع دو دستیار کروات به تیم اضافه می‌شوند تا با تجربه خود به ما در رسیدن به اهدافمان کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: از دوستانم شنیده‌ام که سپاهان هواداران احساسی و عاطفی دارد و من این تماشاگران را که مانند هواداران تیم شهر من در کرواسی هستند دوست دارم و امیدوارم بتوانیم با حمایت هواداران در بازگشت به روزهای پرافتخار سپاهان موفق باشیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
باشگاه سپاهان با اسکوچیچ به توافق اولیه رسید