ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سروی: کمرانی یکی از بهترین مربیان ماست/ به دنبال اولین مدال بانوان ایران در المپیک هستیم


زهرا سروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم  درباره تغییر و تحولات در راس کادر فنی تیم ملی بانوان برای حضور در المپیک ریو و حضور مهرو کمرانی و کنار گذاشتن مینو مداح  عنوان کرد: به هیچ وجه صرفا به دنبال حضور در المپیک نیستیم و واقعا به علیزاده برای کسب اولین مدال تاریخ ورزش بانوان کشور امیدواریم. علیزاده در المپیک نوجوانان نیز تاریخ‌ساز شده و برای ریو هم تمام تلاشمان این است که شاهد این موضوع باشیم و برگ زرین دیگری به افتخارات تکواندوی کشورمان افزوده شود.

وی ادامه داد: تمام تلاشمان این بود که دو سهمیه برای حضور در ریو بگیریم اما خدابنده نتوانست از توانمندی‌هاش بهره بگیرد و شرایط به نوعی رقم خورد که این بار هم با یک ورزشکار به المپیک برویم. در 113 روز باقیمانده تا آغاز مسابقات تکواندوی المپیک ریو برنامه‌های زیادی برای آماده‌سازی تک نماینده کشورمان خواهیم داشت. در گام اول هدایت تیم به مهرو کمرانی سپرده شد که با توجه به کارنامه‌اش یکی از بهترین مربیان بانوان تکواندو است.

نایب رئیس بانوان تکواندو اظهار داشت: کمرانی در دوره قبلی هم که سوسن حاجی‌پور برای المپیک لندن کسب سهمیه کرد در کنار مربی‌ کره‌ای حضور داشت و تجربه این کار را در این بخش دارد. در کنار این موضوع قهرمانی دو دوره رقابت‌های جهانی نونهالان و گرفتن عنوان بهترین مربی دنیا در این رده نیز در پرونده او دیده می‌شود. در همین مسابقات قهرمانی آسیا تیم ایران خوب عمل کرد و اگر دو نفره المپیکی ما هم در کنار تیم حضور داشتند قطعا مدال‌ها و نتایج بهتر بود. در این مورد ریسک نکردیم اما به اعتقاد من عملکرد تیم خوب بود.

سروی گفت: در 113 روز باقیمانده تا شروع المپیک برنامه‌های را بصورت کاملا منظم پیگیری می‌کنیم. رایز‌نی‌هایی با کشورهای فرانسه و ترکیه انجام شده تا بتوانیم با این دو تیم اردوی مشترک داشته باشیم. همانطور که می‌دانید فرانسوی‌ها تنها تیمی هستند که توانستند موفق به کسب سه سهمیه در بخش بانوان شدند و از همین جهت می‌توانند کمک خوبی برای آماده‌سازی نماینده اعزامی ما باشند. رئیس فدراسیون کشورمان نیز از این موضوع استقبال کرده و حتی جدا از بحث اسکان و تغذیه اعلام کرده که فدراسیون ایران حاضر است هزینه بلیت تیم فرانسه را برای آمدن به ایران پرداخت کند. در کنار این برنامه‌ها قطعا فعالیت‌های دیگری نیز در این بخش خواهیم داشت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اولین مدال ایران در المپیک لندن