ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سپاهان باز هم باخت/ نمایندگان ایران در شب چهارشنبه آخر سال، سوختند!


به گزارش خبرگزاری تسنیم، سپاهان در سومین دیدار خود را از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 16 امروز (سه‌شنبه) در زمین باتلاقی ورزشگاه فولاد شهر اصفهان میزبان تیم لوکوموتیو ازبکستان بود و با نتیجه 2 بر صفر از حریف خود شکست خورد.

مارات بیکمائف (14) و سردار میرزایف (87) گل‌های لوکوموتیو را به ثمر رساندند. این دیدار در حالی برگزار شد که زمین ورزشگاه فولادشهر به دلیل بارش باران خیس شده بود و بازیکنان دو تیم به سختی توپ را به یکدیگر می‌رساندند.

شاگردان ایگور استیماچ که برای بهبود وضعیت خود در جدول نیاز به 3 امتیاز بازی داشتند، نتوانستند از امتیاز میزبانی استفاده کنند. سپاهان هم اکنون با 3 امتیاز از 3 بازی وضعیت در رده دوم و پس از لوکوموتیو 5 امتیازی در رده دوم جدول ایستاده است.

بدین ترتیب پس از تراکتورسازی، سپاهان هم باخت تا همزمان با شب چهارشنبه آخر سال هر دو نماینده کشورمان ناکام بمانند.

انتهایپ پیام/


ویدیو مرتبط :
چهارشنبه مدارس باز است ( کلیپ را تا آخر ببینید)