ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بختیاری‌زاده: داور موقعیت‌های‌ 50 - 50 را به سایپا‌ دا‌د/ از مسئولان خوزستان که تیمم را حمایت نکردند گله‌مندم


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری بعد بازی استقلال اهواز و سایپا ‌اظهار داشت: به همه بازیکنان تیم استقلال که تا پایان لیگ کنار این تیم مظلوم بودند و زحمات زیادی کشیدند خسته‌ نباشید می‌گویم و امیدوارم روزی بتوانیم دوباره به لیگ برتر با همین نام استقلال اهواز راه یابیم.

وی افزود: از مدیریت باشگاه که توانست با هزار مشقت تیم را به اینجا برساند تشکر می‌کنم و نیز از مسئولان استان که تیم را حمایت نکردند گله‌مندم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز با بیان اینکه ما در طول لیگ بازی‌های خوبی انجام دادیم ولی کم‌تجربه‌گی سبب نرسیدن به نتیجه مطلوب شد، بیان کرد: تیم سایپا یکی از تیم‌های خوب و با تجربه است؛ سایپا نتوانست علیرغم بازی‌های خوب دستمزد خود را در لیگ برتر بگیرد و می‌توان گفت که جایگاه این تیم در این قسمت از جدول نیست.

بختیاری‌زاده گفت: ما در این بازی از روی جوانی 2 گل ساده خوردیم و 3 امتیازی که در دستمان بود را از دست دادیم.

وی عنوان کرد: داور در این بازی همه موقعیت‌های 50-50 را به تیم مهمان داد، اگر در دقیقه 55 بازی داور بازیکن سایپا را که مهاجم ما را گرفت اخراج می‌کرد نتیجه غیر از این می‌شد، در کل باید گفت داوری به ضرر ما بود و حق ما باخت نبود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تست شماره 2 یک قطعه فلز 50 در 50 مسی با دستگاه گلکسار