ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پرتاب بطری به سمت کمک داور و اعتراض شدید کفشگری


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که دیدار ملوان و پرسپولیس در نیمه اول به اواخر خود رسیده بود، کمک داور در یک صحنه به سود ملوان خطا اعلام کرد که با اعتراض شدید مهرداد کفشگری که روی نیمکت ذخیره‌ها حضور داشت، روبه‌رو شد. این بازیکن با اعتراض شدیدش به کمک داور اعلام کرد خطایی صورت نگرفته است. این تصمیم با کارت زرد داور همراه شد.

در همین راستا هواداران پرسپولیس که پشت نیمکت خود قرار گرفته‌اند بطری آب را به سمت کمک داور پرتاب کردند. مهدی طارمی و کریم باقری به سمت هواداران رفتند و از آنها خواستند این کار را انجام ندهند.

* فردی که رکورددار روپایی زدن است پس از پایان در کنار زمین نیمه نخست به هنرنمایی پرداخت.

* پس از پایان نیمه اول مازیار زارع به تصمیم داور معترض بود و محسن بنگر به سمت زارع رفت و دقایقی با او صحبت کرد.

* با وجود اینکه 45 دقیقه اول به پایان رسیده بود برخی از خبرنگاران به دلیل ازدحام بیرون از ورزشگاه با تاخیر وارد ورزشگاه شدند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پرتاب کفش به سمت کمک داور