ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کفاشیان: هزینه کردن برای تیم امید به خاطر رأی جمع کردن نبود/ موقعیت خوبی به جوان‌ها داده شده است


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کفاشیان پس از برتری 4 بر صفر ایران مقابل هند، اظهار داشت: بازی خوبی بود ما این انتظار را داشتیم که بچه‌ها برد خوبی را کسب کنند. کی‌روش هم از بچه‌های جوان استفاده کرد و به اصلی‌ها برای دیدار با عمان استراحت داد.

وی ادامه داد: کی‌روش به بازیکنان جوان هم موقعیت داده و این یعنی سازندگی. از هواداران هم تشکر می‌کنم که آمدند و حمایت کردند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا پاداش به بچه‌ها داده می‌شود یا خیر، گفت: ما به دلیل کمبود بودجه پاداش دو، سه بازی اخیر را ندادیم سعی می‌کنیم در چند روز آینده جور کنیم و به آنها بدهیم. ما برای هر بازی روند پاداش داریم و بعد از قرعه‌کشی هم روند جدید خواهیم گذاشت.

کفاشیان در مورد اینکه خاکپور در مصاحبه‌ای گفته است 5 میلیاردی که هزینه شده فقط به پای تیم امید نوشتند و این در حالی است که میزبانی دور اول و حضور افغانستان در ایران برای رأی آوردن کفاشیان در AFC هم شامل همان 5 میلیارد شده است، گفت: تمام 5 میلیارد برای تیم امید نبوده ما اصولاً یکی از سیاست‌هایمان این است که میزبانی بگیریم تا بچه‌ها در کشور خودمان بازی کنند. همان طور که برای جوانان و نوجوانان هم در مشهد و تبریز گرفتیم. برای تیم امید هم در مرحله نهایی کاندیدای میزبانی شده بودیم.

وی گفت: این هزینه‌ها برای رأی نبود و هزینه کردن وظیفه ما است باید امکانات بیشتری هم بدهیم. ما حاصل تیم امید را در بزرگسالان می‌بینیم و اینها پشتوانه تیم ملی هستند.

انتهای پیام/ا


ویدیو مرتبط :
گفتگو با کفاشیان درباره مرخصی کی روش و تیم امید