ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



زیدان: تماشای اتحاد و جنگیدن تیم برایم بهترین چیز بود/ پیروزی در نیوکمپ کار آسانی نیست


به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین پس از پیروزی 2 بر یک رئال‌مادرید در خانه بارسلونا که شکست خانگی کهکشانی‌ها در ال‌کلاسیکوی نیم فصل نخست را جبران و آنها را به جبران فاصله‌شان با کاتالان‌های صدرنشین جدول امیدوار کرد، اظهار داشت: بسیار خوشحالم و از همه چیز راضی‌ام، نه فقط نتیجه بازی. در ابتدای بازی کمی مشکل داشتیم که البته طبیعی بود، چون نوکمپ جای سختی برای بازی کردن است. این ورزشگاه کار را برای تیم‌های حریف سخت می‌کند و من به دلیل پیروزی که در اینجا کسب کرده‌ایم به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

زیدان با شکست دادن بارسایی که 39 بازی بدون باخت متوالی داشت به جمع کسانی مانند کارلوس کی‌روش و برند شوستر پیوست که در اولین ال‌کلاسیکوی‌شان به عنوان سرمربی رئال‌مادرید موفق به کسب پیروزی می‌شوند.

زیزو با تأکید بر اهمیت بردی که تیمش در خانه کاتالان‌ها کسب کرد، به این موضوع اشاره داشت که این بازی هم مثل سایر بازی‌های تیمش در لالیگا تنها سه امتیاز داشته است. او ادامه داد: کاری که ما انجام دادیم، ارائه یک بازی بسیار خوب بود اما این پیروزی فقط سه امتیاز دارد. این یک دربی است و بهتر شد که آن را بردیم اما این بازی هم فقط سه امتیاز داشت.

زیدان حاضر نشد از یک بازیکن به خصوص به عنوان دلیل پیروزی تیمش در ال‌کلاسیکو نام ببرد و کار گروهی خوب شاگردانش را دلیل بردشان دانست.

وی عنوان کرد: عملکرد تمام بازیکنانم را دوست داشتم. زمانی که تیمم را این‌چنین متحد و در حال جنگیدن برای یکدیگر می‌بینم، این اتفاق برای من به عنوان سرمربی تیم بهترین چیز است.

آیا رئال می‌تواند به رقابتش با بارسا در کورس قهرمانی لالیگا ادامه دهد؟ زیدان در این خصوص گفت: ما هنوز هفت امتیاز عقب‌تر هستیم و باید روی بازی بعد تمرکز کنیم که آن لیگ قهرمانان اروپا است و بعد از آن هم دوباره باید به فکر امتیاز کسب کردن در لالیگا باشیم. ما فقط باید روی بردن بازی بعد تمرکز کنیم. 

گل مردود اعلام شده گرث بیل هم موضوع دیگری بود که زیدان به آن اشاره داشت و تأکید کرد: خوشحالم که بازی را بردیم، چون بردن این بازی کار آسانی نیست. تیم‌های کمی می‌توانند نیوکمپ را با کسب پیروزی ترک کنند. فکر می‌کنم که گل بیل باید محسوب می‌شد، هرچند خودم آن را ندیدم.

زیدان در پایان درباره روحیه‌ای که فتح ال‌کلاسیکو به شاگردانش می‌دهد، گفت: بله، این پیروزی به ما روحیه می‌دهد و از این جهت بسیار مهم است، به‌خصوص که درست قبل از سفرمان به آلمان رقم خورد. حالا می‌خواهم که تمام بازیکنانم خوب استراحت کنند، چون آنها زمان زیادی تا بازی بعدی‌شان ندارند و 90 دقیقه تمام تلاش‌شان خود را باید انجام بدهند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اتحاد، اتحاد، رمز پیروزی - امام خامنه ای