ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برنامه تمرینات پرسپولیس اعلام شد/ برگزاری تمرینات از روز سه‌شنبه پشت درهای بسته


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان بعد از شکست ملوان در انزلی، بلافاصله راهی تهران خواهند شد و تمرینات خود را برای بازی دربی پایتخت از فردا یکشنبه آغاز می‌کنند.

پرسپولیس فردا از ساعت 11 در ورزشگاه درفشی‌فر تمرینات ریکاوری را در دستور کار دارد. سرخپوشان برای رفع خستگی و فشار تمرینات و بازی هفته بیست و پنجم مقابل ملوان انزلی، روز دوشنبه به استراحت خواهند پرداخت.

قرمزپوشان پایتخت پس از یک روز استراحت، روز سه‌شنبه از ساعت 17 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرین خواهند داشت. تمرین روز چهارشنبه پرسپولیس از ساعت 11 در ورزشگاه درفشی‌فر انجام می‌شود.

آخرین جلسه تمرین پرسپولیس پیش از دیدار برابر استقلال از هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) روز پنجشنبه از ساعت 17 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ضمن اینکه هواداران و اصحاب رسانه فردا (یکشنبه) می‌توانند تمرینات سرخپوشان را از نزدیک مشاهده کنند و پس از آن، تمرینات پرسپولیس از روز سه‌شنبه پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

پرسپولیس در دیدار برگشت از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال، ساعت 17 روز جمعه در ورزشگاه آزادی در برابر تیم استقلال صف آرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تمرینات پرسپولیس و تمرینات انفرادی عالیشاه ۹۴/۰۶/۲۷