ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جواهری گنبد به یک دیدار خانگی بدون تماشاگر محکوم شد


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، جلسه فوق‌العاده کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با حضور اعضا برای رسیدگی به حاشیه‌های دیدار دو تیم جواهری گنبد و شهرداری ارومیه امروز (دوشنبه ) برگزار شد.

ناظر این دیدار در گزارش خود از این دیدار به نکاتی اشاره کرد که حکایت از فحاشی و توهین تماشاگران تیم جواهری گنبد به داور مسابقه بود. در این گزارش آمده است، پس از اینکه داور مسابقه کارت قرمز به یکی از بازیکنان جواهری نشان داد، برخی تماشاگران با توهین به داور، جو ورزشگاه را برهم زدند و مرتکب رفتار خارج از انتظار شدند.

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در نهایت پس از بررسی این پرونده، رأی زیر را صادر کرد:

نظر به گزارش ناظر مسابقه مبنی بر توهین برخی تماشاگران به داور مسابقه دربازی تیم جواهری گنبد با شهرداری ارومیه و نظر به اینکه این رفتار مسبوق به سابقه بوده است و در جلسه مورخ نهم آذر ماه سال جاری برای این رفتار به مسئولین این تیم تذکر داده شده بود، بنابراین با استناد به بند 1-39 از ماده 10 آیین‌نامه انضباطی سازمان لیگ، تیم جواهری گنبد به یک جلسه محرومیت ازحضور تماشاگر در بازی خانگی محکوم می‌شود.

دور رفت لیگ برتر والیبال روز گذشته به پایان رسید و دور برگشت این رقابت‌ها از دوم دی ماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
منتخب دیدار جواهری گنبد - شهرداری اورمیه