ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کرایف: نتیجه این بازی برای من اهمیت دارد


به گزارش خبرگزاری فارس، یوهان کرایف بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال هلند و تیم فوتبال باشگاه بارسلونا این روزها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند و معتقد است که فوتبال به او راه مقاومت و مبارزه با سختی را نشان داده است.

کرایف در آستانه ال‌کلاسیکودربی 263 گفت: بارسلونا باید در این بازی به پیروزی برسد، همه بازیکنان باید بدانند که نتیجه این بازی برای من اهمیت دارد، از همه بازیکنان بارسلونا می‌خواهم به من ثابت کنند که می‌شود بر کوهی از مشکلات پیروز شد، اگر رئال مادرید پر ستاره را در برنابئو شکست بدهیم، دلیلی ندارد که برابر سرطان تعظیم کند، شک ندارم که همه بازیکنان با تمام تعصب و تلاش خود برای شکست دادن رئال مدرید حرکت می‌کنند، کاروان بارسلونا برای شکست یا تساوی راهی برنابئو نخواهد شد.

کرایف افزود: فوتبال زندگی من است و خوب می‌دانم که گاهی در دقایق پایانی همه چیز تغییر می‌کند، من ناامید نیستم و برای تک تک دقایق بازی زندگی خود، خواهم جنگید، تا سوت پایان زندگی من به صدا در نیاید، یک لحظه هم استراحت نخواهم کرد و برای گل زدن به حریف خود یعنی سرطان، مبارزه می‌کنم.

ال کلاسیکو دربی ساعت 20:45 شنبه در سانتیاگو برنابئو برگزار می شود.

انتهای پیام/م


ویدیو مرتبط :
اولین بازی یوهان کرایف برای بارسلونا