ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عزت‌اللهی: گروه‌مان نسبتاً آسان‌تر از گروه دیگر است/ امیدوارم با هماهنگی کی‌روش تدارک خوبی ببینیم


سعید عزت‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و هم‌گروهی ایران با کره‌جنوبی، ازبکستان، چین، قطر و سوریه اظهار داشت: قرعه خوبی است و پیش‌بینی می‌کردم قرعه نسبتاً بهتری به ما بخورد.

وی افزود: تیم‌های هر دو گروه همه خوب هستند، اما قرعه‌ای که نصیب ما شد خوب بود و نسبت به گروه دیگر کار آسان‌تری داریم. هم کره‌جنوبی و هم ازبکستان و قطر تیم‌های قدرتمندی هستند، اما ما تیم اول آسیا هستیم و به مصاف آنها می‌رویم تا از حیثیت فوتبال آسیا دفاع کنیم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه گفته بود دوست دارد ایران با عربستان هم‌گروه شود، اما این اتفاق رخ نداد، گفت: داستان با عربستان هم‌گروه شدن یا نشدن یک بحث ملی بود. من دوست داشتم با این تیم هم‌گروه شویم تا جواب حاشیه‌های اخیرشان را با شکست دادن آنها بدهیم، اما از طرفی ممکن بود این مسئله حاشیه درست کند و تمرکزمان را به‌دلیل حاشیه‌ها از دست بدهیم. امیدوارم بتوانیم در این گروه به‌خوبی عمل کنیم و به جام جهانی برویم.

عزت‌اللهی در خصوص اینکه دغدغه تیم ملی آماده‌سازی و تدارک خوب برای حضور در جام جهانی است، خاطرنشان کرد: همیشه گفته‌ام و این بار هم باید بگویم که تیم ملی اکنون جوان شده و بازیکنان جوان به تیم ملی اضافه شده‌اند. ما هرچقدر بازی تدارکاتی داشته باشیم، پخته‌تر، باتجربه‌تر و بهتر می‌شویم و می‌توانیم بازی‌های بهتری انجام دهیم. امیدوارم با هماهنگی فدراسیون، کارلوس کی‌روش و آقای کفاشیان بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم و با آمادگی کامل در رقابت‌های انتخابی جام جهانی شرکت کنیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
عکس هایی از گروه اواتار انگ امیدوارم لذت ببرید.