ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تاج: مشکل سربازی بازیکنان، باعث معیوب شدن چرخه فوتبال می‌شود


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی تاج که در نشست مسئولان فدراسیون و آکادمی فوتبال با مدارس فوتبال شرکت کرده بود با تأکید بر اینکه تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید تربیت می‌شوند تا تیم بزرگسالان قوی داشته باشیم، گفت: در حال حاضر توانسته‌ایم در تیم ملی جوانگرایی داشته باشیم. ما امسال بازیکنان لیگ برتر را سه سال جوان کردیم که این در نوع خود بی‌نظیر است. صورت گرفتن جوانگرایی به این شکل در لیگ برتر یعنی بازیکنان چیزی نزدیک به 10 کیلومتر بیشتر می‌دوند.

وی با اشاره به اینکه برای بازیکنان جوان مشکلاتی نظیر سربازی وجود دارد که باعث می‌شود آنها در اختیار نباشند، افزود: بازیکنی تعلیم داده می‌شود، اما زمانی که موقع به ثمر رسیدن و میوه دادن می‌رسد، باید از چرخه خارج شود. منظورمان این نیست که فوتبالیست‌ها به سرباز نروند، بلکه همه باید دوران سربازی را پشت سر بگذارند، اما باید ما از افراد استفاده مناسبی داشته باشیم.

رئیس سازمان لیگ فوتبال خاطرنشان کرد: دو تیم تراکتورسازی و ملوان هم که باید بازیکن سرباز بگیرند، بیشتر بازیکنانی را جذب می‌کنند که آزاد هستند و فقط چهار، پنج بازیکن سرباز دارند. این موضوع باعث می‌شود که آسیب زیادی به فوتبال وارد شده و چرخه فوتبال معیوب شود.

تاج یادآور شد: هفته گذشته جلسه‌ای با سرلشکر باقری و سردار کمالی در خصوص بازیکنان سرباز داشتیم و امیدوارم در آینده بتوانیم از بازیکنان سرباز استفاده بهینه داشته باشیم. به طور مثال آموزش و پرورش 10 هزار معلم سرباز دارد و فوتبال هم می‌تواند چنین شرایطی داشته باشد.

ادامه دارد


ویدیو مرتبط :
رسوایی سربازی بازیکنان فوتبال از زبان عادل فردوسی پور