ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



در ورزش حرفه‌ای عواطف و احساسات معنایی ندارد/ همه بازی‌ها سخت هستند


مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار حساس دانشگاه آزاد و شمیدُر در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: همه بازی‌ها سخت هستند و نمی‌توانید هیچ تیمی را دست کم بگیرید. باید در هر مسابقه تا آخرین ثانیه برای پیروزی تلاش کنید. شیمیدُر هم از تیم های خوب این فصل است و بازیکنان ملی پوش ارزشمندی دارد. فقط از شاگردانم می‌خواهم که تمرکز خوبی داشته باشند.

وی در مورد رویارویی با شاگردان سابق خود در شیمیدُر عنوان کرد:‌ من هیچ وقت به عنوان شاگرد به کسی نگاه نمی‌کنم. ما در فصل گذشته در یک تیم بودیم و برای موفقیت تلاش کردیم. در ورزش حرفه‌ای عواطف و احساسات  معنایی ندارد.

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: برای همه بازیکنان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم از هر نظر پیشرفت کنند و برای بسکتبال ایران مفید باشند. باید هر دو تیم تلاش کنند که بازی زیبا و به دور از حاشیه‌ای را شاهد باشیم.

هاشمی در مورد پیروزی مقابل شهرداری تبریز هم خاطرنشان کرد: رقابت سختی داشتیم و باید از هواداران خوب این شهر تشکر کنم که مسائل و اخلاق حرفه‌ای را رعایت کردند.

به گزارش فارس، دیدار دانشگاه آزاد و شیمیدُر در هفته پنجم لیگ برتر ساعت 16 روز پنجشنبه در سالن دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

 

 


ویدیو مرتبط :
احساسات و عواطف