ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برنامه باشگاه بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد گواردیولا


به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که به پاپان نیم‌فصل اول مسابقات فوتبال بوندس‌لیگای آلمان نزدیک می‌شویم، باشگاه بایرن مونیخ همچنان خواهان تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی خود است.

کارل هاینتس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ با تأکید بر اینکه این تیم در حال حاضر تنها روی بازی‌های باقیمانده‌اش تا تعطیلات سال نو میلادی تمرکز کرده است، گفت: من هم همانند پپ آرام هستم. پس از پایان نیم‌فصل اول در مورد تمدید قرارداد با گواردیولا مذاکره خواهیم کرد و پس از جمع‌بندی تصمیم‌مان را اعلام می‌کنیم.

سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ همچنین گزارش داد؛ رافینیا با بازی که عصر روز گذشته (شنبه) مقابل اشتوتگارت انجام داد، برای صدمین بار با پیراهن این تیم در مسابقات بوندس‌لیگا به میدان رفت و به جمع برزیلی‌ها همچون زی‌روبرتو، جیووانی البر و لوسیو پیوست که پیش از این بیش از 100 بازی برای سرخپوشان باواریا انجام داده‌اند.

توماس مولر هم که شب گذشته در دقیقه 40 گل چهارم سرخپوشان مونیخی را به ثمر رساند، صدوپنجاهمین پیروزی خود را در دویست‌ونهمین بازی‌اش با پیراهن بایرن تجربه کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تمدید قرارداد لوفت هانزا و بایرن مونیخ