ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دغاغله: وقتی اشتباه بچگانه می‌کنیم، اسکوچیچ چه تقصیری دارد؟


مهدی دغاغله در خصوص شکست 2 بر یک تیمش مقابل نفت تهران به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: نمی‌دانم چه بگویم، ما خوب بازی کردیم و حقمان باخت نبود. متأسفانه در طول بازی اشتباهات بچگانه می‌کنیم و همین موضوع باعث می‌شود نتیجه نگیریم. در این بازی مشکل فنی نداشتیم و از نفت تهران بهتر بودیم.

وی که در این بازی تک گل فولاد را به‌ثمر رساند ادامه داد: من ناراحت هستم که بازی برده را باختیم و بیشتر از این ناراحتم که این‌همه زحمت می‌کشیم اما نتیجه نمی‌گیریم. بازیکنان ما با جان و دل بازی می‌کنند و نمی‌دانم چرا نتیجه نمی‌گیریم.

دغاغله درباره اینکه آیا می‌توان دراگان اسکوچیچ را مقصر دانست، عنوان کرد: او تقصیری ندارد. وقتی ما اشتباه بچگانه می‌کنیم و وقتی گل نمی‌زنیم، چه کاری از دست اسکوچیچ ساخته است؟ شما دیدید که ذوب‌آهن هم سال گذشته بحران نتیجه‌گیری داشت، اما این باشگاه به گل‌محمدی اعتماد کرد و در نهایت نتیجه‌اش را گرفت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
این چشم متعلق به خانم شاکر دوست است! ما تقصیری نداریم!