ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



افتخاری: کادر فنی تیم ملی فوتسال بازی با تیم‌های بزرگ را نپسندید/ تمهیدات لازم برای بازی‌های آسیایی اندیشیده شده است


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا افتخاری در مورد اینکه گفته می‌شود تمهیدات لازم برای تیم ملی فوتسال جهت شرکت در بازی‌های آسیایی تدارک دیده نشده است، اظهار داشت: برعکس. این موضوع اتفاق افتاده و تمهیدات لازم اندیشیده شده است. اتفاقا به انبار گمرک رفته بودم تا لباس‌ها را از گمرک تحویل بگیرم. نشستی با کادر فنی داشتیم و قرار است تیم فوتسال برای برگزاری اردوی یک هفته‌ای فردا (دوشنبه) عازم مشهد شود. 

وی با بیان اینکه دو بازی تدارکاتی در اردوی مشهد برگزار می‌کنیم، افزود: کادر فنی بازی با تیم‌های بزرگ را نپسندید چون گفتند نمی‌خواهند دست‌شان رو شود یا اینکه بازیکنان دچار مصدومیت شوند. 

رئیس کمیته فوتسال خاطرنشان کرد: به کادر فنی تیم ملی فوتسال گفتم که به بازی تیم امید ایران و ژاپن دقت کرده باشید، دیدید که با وجود اینکه ژاپنی‌ها 3 گل زده بودند اما به نظر می‌رسید 3 گل عقب هستند و با انگیزه زیاد بازی می‌کردند. این مسئله نشان می‌دهد که بدن آنها کاملا آماده است و برای ما درسی شد که حواس‌مان را جمع کنیم. به آقای دوران هم گفتم که بدن بازیکنان را آماده کند تا به لحاظ بدنی مشکلی نداشته باشیم. در مجموع باید تلاش کنیم تا تیم به آمادگی بالا در بازی آسیایی شرکت کرده و به فینال راه پیدا کند. 

افتخاری ادامه داد: دنبال برگزاری اردو در داخل کشور بودیم و زمانی که برپایی اردو در کیش منتفی شد، مشهد را آماده کردیم تا بازیکنان هم زیارت کنند و هم تنوعی برای آنها باشد. هر زمان که به بازیکنان نگاه می‌کنم خوشحال هستم و به نظر می‌رسد در شرایط خوبی به سر می‌برند. خوشبختانه لیگ به پایان رسیده و وقت داریم تا تیم را آماده کنیم. 

وی با اشاره به نتایج تیم ملی فوتسال در دوران حضورش در کمیته فوتسال گفت: از زمانی که مسئولیت فوتسال را قبول کردم نتایج خوبی کسب کردیم. در چندین تورنمنت قهرمان و نتایج خوبی در بازی‌های دوستانه گرفته‌ایم. روند مثبت بوده و به تیم ملی فوتسال امیدوارم. در صحبتی که با اعضای کادر فنی و بازیکنان داشتیم به آنها اعلام کردیم که به جام جهانی فکر نکنند و تمام تمرکز‌شان بازی‌های آسیایی باشد. به آنها گفتیم اگر قهرمان بازی‌های آسیایی شوید می‌توانید سپس به بازی‌های جام جهانی فکر کنید. 

رئیس کمیته فوتسال در رابطه با جلسه‌اش با علی کفاشیان در مراسم تجلیل از برترین‌های فوتبال ساحلی گفت: فدراسیون فوتبال مشکلاتی دارد که کفاشیان در این زمینه با من صحبت کرد. قرار است از طریق نهاد ریاست جمهوری مشکل فدراسیون را حل کنیم. مدت‌هاست که لباس‌های ما در گمرک گیر کرده و از مقامات خواسته‌ایم که کمک کنند. در حال حاضر تیم‌های فوتسال ما در چند رده قرار است اردو تشکیل دهند و از الان باید برای سال آینده تدارکات لازم را پیش‌بینی کنیم.

انتهای پیام/ 


ویدیو مرتبط :
کادر فنی تیم ملی فوتسال مشخص شد