ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



صافی: کُری‌خوانی طبیعی است، اما نه برای دانشگاه آزاد/ جای هروی در قهرمانی ما خالی بود


به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله نیمه نهایی و فینال مسابقات سوپر لیگ کاراته در حالی روز گذشته (سه‌شنبه) به میزبانی سالن غدیر نیروی انتظامی برگزار شد که 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی به مصاف هم رفتند. تیم دانشگاه آزاد، مناطق نفت‌خیز جنوب، برق هرمزگان و پاس قوامین به صورت ضربدری به مصاف هم رفتند و در پایان این رقابت‌ها پس از راهیابی دانشگاه آزاد و پاس قوامین به فینال مسابقات رقابت برای کسب سکوی قهرمانی بین این دو تیم پیگیری شد که در پایان تیم دانشگاه آزد برای سومین بار قهرمان مسابقات سوپر لیگ شد.

احمد صافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد کسب قهرمانی در مسابقات سوپرلیگ کاراته اظهار داشت: ما برای اینکه به فینال مسابقات برسیم، تیم استخوان‌داری مثل مناطق نفت خیز جنوب را شکست دادیم. آنها بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی داشتند، ما مقابل آنها در بخش کاتای تیمی و انفرادی برنده شدیم و خیال‌مان راحت شد اما متأسفانه این اتفاق تأثیر بدی روی کومیته‌روها داشت. آنها با تمام وجود جنگیدند و بچه‌ها ما خیلی خودشان را به خطر نیانداختند و همین موضوع باعث شد آنها 5 امتیاز از ما بگیرند.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد در ادامه عنوان کرد: گنج‌زاده بازی فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشت و پیروزی او و بهمن عسگری پازل بازی را تغییر داد. پورشیب، سلطانی، شهریاری و روشن با نتیجه تساوی به کار خود پایان دادند. به هر حال با فراز و نشیب‌هایی که در مرحله نیمه نهایی داشتیم، توانستیم به فنیال مسابقات صعود کنیم، البته پیش از صعود به فینال تیم صنعت برق هرمزگان با نتایجی که کسب کرد ما را به اشتباه انداخت، چرا که مقابل پاس نتیجه عجیبی را کسب کرد که ما به واسطه آن نتایج تصور کردیم در فینال با برق هرمزگان بازی خواهیم کرد، اما پاس قوامین بلافاصله بازی را جمع و جور کرد.

صافی در ادامه صحبت های خود عنوان کرد: ما در فینال بازیکنی مثل امیر بهادر تدین را داشتیم که با تکیه به جوانی و تجربه خود کاتای خوبی را به نمایش گذاشت، هر چند کاتاروهای ما مغلوب شدند، اما در کمیته ما توانستیم با کسب 3 برد، 2 مساوی و 2 شکست در مجموع با نتیجه 14 بر 12 در بخش کاتا و کومیته قهرمان سوپرلیگ شویم.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد در مورد کری‌هایی که در طول این چند وقت اخیر بین تیم‌های صعودکننده به مرحله نیمه نهایی وجود داشت، گفت: به هر حال همه تیم‌ها می‌دانند که دانشگاه آزاد یک تیم با ریشه و باقدمت است، هر چند ما هم می‌دانیم تیم پاس در بخش کاتا خیلی بهتر از ما بود، چرا که بازیکن بسیار بزرگی مثل شاهچراغی را در ترکیب تیم خود دارد. آنها بازیکنانی مثل ابراهیم حسن‌بیگی، مجید حسنی‌نیا، مهدی خدابخشی که هرکدام در تیم‌های ملی مدال‌آوری کردند را دراختیار داشتند. پاس قوامین تیم با انگیزه‌ای بود و کری که در این مدت می‌خواندند طبیعی بود، اما این کری‌ها را نباید برای تیمی که از بهترین‌های ایران است می‌خواندند.

وی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: مجید عبدالحسینی، رضا صافی، اصغر طاهرآبادی، رضا خوش‌سیما، بهمن حسن‌زاده همه از مربیان و کادری بودند که برای رسیدن دانشگاه آزاد به جام قهرمانی تلاش کردند، از همه آنها و مسئولان دانشگاه آزاد تشکر می‌کنم. جا دارد از شهرام هروی که در میانه راه به دلیل مشغله کاری از ما جدا شد تشکر کنم. او در این مدت دلش با ما بود و مشاوره‌های خوبی به ما می‌داد. جای هروی در سکوی قهرمانی خالی بود. البته باید به این موضوع نیز اشاره کنم که ما امسال برای سومین بار  عنوان قهرمانی مسابقات سوپرلیگ را کسب کردیم. سال 91 و 92 قهرمان سوپرلیگ شدیم، سال 93 نایب قهرمان و امسال نیز برای سومین بار جام قهرمانی را بالای سرمان بردیم. یکبار نیز در جام باشگاه‌های آسیا به عنوان قهرمانی دست یافتیم.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
دانشگاه آزاد، یک قدم تا قهرمانی