ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مقابل ذوب‌آهن انگیزه زیادی دارم که خودم را ثابت کنم/ هدفم رفتن به اروپاست


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال صبای قم در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان تراکتورسازی تبریز بود که این تیم در پایان با گل دقیقه 88 محمد بائوج‌رضایی به تساوی یک بر یک مقابل تبریزی‌ها دست یافت.

تک‌گل صبایی‌ها را جوان 19 ساله‌ای زد که علی دایی از او به عنوان یکی از آینده‌داران فوتبال ایران خبر داد.

محمد بائوج‌رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در خصوص اینکه چندمین بازی خود را در لیگ برتر تجربه کرده، گفت: من در دیدار مقابل پدیده و سایپا هم به میدان رفته بودم و این سومین بازی من در لیگ برتر بود.

وی در مورد اینکه از چه تیمی کار را شروع کرده، تأکید کرد: من 6 سال در ذوب آهن بودم و نیم‌فصل به صبا آمدم. در این مدت هم علی‌آقا (دایی) به من لطف داشت و فرصت داد تا خود را نشان بدهم. و من هم جواب زحمت او را در زمین مسابقه دادم.

مهاجم صبا در مورد اینکه آیا فکر می‌کرد مقابل تراکتورسازی گل تأثیرگذاری را به ثمر برساند، یادآور شد: بله من فکر می‌کردم بتوانم گلزنی کنیم و به همین دلیل هم تمام تلاش خود را در زمین مسابقه انجام دادم چه یک دقیقه چه 90 دقیقه بازی کنم تمام تلاش خود را در زمین انجام خواهم داد.

رضایی در مورد مشکلات مالی صبا تأکید کرد: مشکلات مالی در همه جا وجود دارد اما بازیکنان صبا همدل هستند و همگی تلاش می‌کنند تا تیم نتیجه بگیرد.

وی در مورد رویارویی با ذوب‌آهن تیم سابقش گفت: من انگیزه زیادی دارم مقابل ذوب آهن بازی کنم و خیلی از چیزها را ثابت کنم. امیدوارم علی آقا (دایی) به من این فرصت را بدهد تا در زمین خود را نشان بدهم البته هر تصمیمی که کادر فنی بگیرد من اطاعت خواهم کرد.

رضایی در مورد اینکه چه هدفی را برای خودش ترسیم کرده، یادآور شد: دوست دارم که ابتدا به تیم ملی برسم و پس از آن رفتن به اروپا را در برنامه کاری خودم قرار داده‌ام و امیدوارم که به این هدف دست یابم.

انتهای پیام/ا


ویدیو مرتبط :
گزارشی از حواشی بازی ذوب آهن وپرسپولیس در جام حذفیl دوربین برنامه نود در كارخانه ذوب آهن