ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ماری حذف شد


به گزارش خبرگزاری تسنیم،آخرین بازی مرحله گروهی رقابت‌های تنیس جام ستارگان لندن با ناکامی ستاره تنیس بریتانیا خاتمه یافت.

 اندی ماری اسکاتلندی در جدال پایانی گروه «ایله ناستاسه» رقابت‌ها در 2 ست با نتایج 7 بر 6 و 6 بر 4 مغلوب استانیسلاس واورینکای سوئیسی شد و در حضور تماشاگران بی‌شماری که در لندن از او حمایت می‌کردند از رسیدن به نیمه‌نهایی بازماند.

 او پس از اینکه در ست دوم، 5 بر 2 عقب افتاد، 2 گیم متوالی را از قهرمان رولان‌گاروس 2015 گرفت اما در نهایت کم آورد و شکست خورد.

 ماری از آنجایی که سابقه باختن در دو ست متوالی با گرفتن تنها یک گیم در یک رقابت این جام را دارد، غالبا به عنوان ناکام‌ترین فاتح گرنداسلم‌ها در جام ستارگان لندن نامیده می‌شود! 

با این نتیجه،  پس از نادال، وارینکا از این گروه به نیمه‌نهایی رفت.

 در بخش دوبل، زوج «روژه» و تکائو، در دو ست با نتایج  6 بر 4 و 7 بر 5 تیم دو نفره هربرت و ماهو را بردند.

 به این ترتیب در مرحله نیمه‌نهایی انفرادی، امروز( شنبه) رافائل نادال در یکی دیگر از قسمت‌های پرتکرارترین نبرد تاریخ تنیس رویاروی نواک جوکوویچ صرب قرار می‌گیرد و دیگر بازی نیمه‌نهایی، نبرد تمام سوئیسی بین راجرفدرر و استانیسلاس واورینکا خواهد بود.

در بخش دوبل هم زوج روهان بوپانا و فلورین مرگه‌آ رویاروی ایوان دودیچ و مارسلو ملو قرار می‌گیرد و زوج روژه و تکائو به مصاف تیم دو نفره قدرتمند میک و باب برایان( پرافتخارترین تیم دوبل تاریخ تنیس مردان) می‌روند.

 انتهای پیام/ 


ویدیو مرتبط :
رقص ماری ماری