ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



زهیوی: می‌خواهیم دربی خوزستان را به خاطر زبیدی ببریم


رحیم زهیوی در خصوص شرایط استقلال خوزستان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری اظهار داشت: در تعطیلات لیگ برتر تمرینات را به خوبی پشت سر گذاشتیم و یک اردو هم در جزیره کیش داشتیم. البته یک اتفاق تلخ برای ما افتاد که آن هم مصدومیت مهدی زبیدی بود. او واقعاً برای تیم ما خوب کار کرده بود و این اتفاق برای‌مان ناراحت‌کننده است. حتی خانواده خودم هم برای مهدی ناراحت هستند، ولی مطمئن هستیم او خیلی زود برمی‌گردد.

وی افزود: ما می‌خواهیم دربی خوزستان را به خاطر زبیدی ببریم و آن را تقدیم به این بازیکن کنیم. روی فولاد خوزستان هم شناخت داریم و در تمرینات روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده‌ایم. این درست است که فولاد تیم خوبی است، ولی فعلاً حرف اول را استقلال خوزستان می‌زند. باید این بازی را ببریم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان در مورد شانس قهرمانی این تیم خاطرنشان کرد: نمی‌توان در مورد قهرمانی قول داد. ما تلاش می‌کنیم سهمیه آسیا را بگیریم و آن را به مردم خوزستان تقدیم کنیم. اگر هم قهرمان شدیم که عالی خواهد شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مصاحبه مربیان بعد دربی نفتی های خوزستان