ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عزیزیان قهرمان تراپ دوتایی شد


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی٬ این مسابقات در رشته تراپ دوتایی مردان که طی یک روز و در 5 راند برگزارمی‌شود، امروز (یکشنبه) با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور پیگیری شد و طی آن ورزشکاران در هر راند به 30 هدف شلیک کردند.

برهمین اساس، محسن بور بور از تهران، رضا مصطفی پور از مازندران، سعید صدری از آذربایجان غربی، مسعود عزیزیان، علیرضا آقدیده و سیاوش خوشنویس هر سه از تهران توانستند با تلاش و پشت سرگذاشتن حریفان خود به فینال تراپ دوتایی راه یابند.

در فینال این رشته مسعود عزیزیان با ثبت بالاترین امتیاز در مکان اول و سیاوش خوشنویس نیز در مکان دوم قرار گرفتند ضمن اینکه علیرضا آقدیده نیز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

فردا (دوشنبه) با برگزاری این مسابقات در رشته اسکیت، جدول رنکینگ ورزشکاران نیز تکمیل می‌شود  و به زودی از سوی کارگروه اهداف پروازی٬ محاسبات براساس دستورالعمل قبلی انجام و اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گفتگوی تلفنی لو رفته علی عزیزیان!!