ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ذوب آهن میزبان سپاهان در دربی اصفهان شد


به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از سایت سازمان لیگ،  با توجه به اینکه دو تیم سپاهان و ذوب آهن در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی میزبان بودند،  قرعه کشی مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور فصل 95-94 جهت تعیین میزبانی دیدار این دو تیم با حضور غلامرضا بهروان،رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ،سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر و نماینده تیم سپاهان در ساعت 11صبح امروز دوشنبه 18 آبان 94 در محل کمیته مسابقات سازمان لیگ برگزار شد. 

با توجه به مراسم قرعه کشی انجام شده، تیم ذوب آهن اصفهان میزبان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فصل 95-94  شد.

گفتنی است با توجه به میزبانی تیم ذوب آهن، طبق آیین نامه در صورتی که این تیم نتواند 90 در صد سهم تماشاگران خود را پر کند، سهمیه حضور تماشاگران به صورت پنجاه پنجاه است.

لازم به ذکر است تاریخ برگزاری دیدار فوق متعاقبا اعلام خواهد شد.   

انتهای پیام/ی


ویدیو مرتبط :
حواشی اردوی سپاهان و ذوب آهن قبل از دربی اصفهان