ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آذری: رحمتی دژی مستحکم بود و جای او در تیم ملی خالی است/ هیچ حرکت زشتی از رضایی ندیدم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سعید آذری در پایان دیدار ذوب‌آهن اصفهان و استقلال که با نتیجه تساوی به پایان رسید اظهار داشت: من به استقلال تبریک می‌گویم و یک تبریک ویژه هم به مهدی رحمتی می‌گویم که ناجی استقلال شد. بازیکنان ما امروز استثنایی بازی کردند، اما مهدی دژ مستحکمی مقابل حملات ما بود و اجازه نداد ذوب‌آهن نتیجه بگیرد، اما هنوز فرصت داریم نتیجه بگیریم.

وی افزود: به نظرم جای او در تیم ملی هم خالی است. بازیکنی در این سطح باید در تیم ملی باشد که یک تنه مانع پیروزی ما شد. بازیکنان ما حملات خوبی روی دروازه حریف داشتند و باید به بازیکنان استقلال تبریک بگویم که مانع از پیروزی ما شدند. با این حال برای ما 12 بازی دیگر وجود دارد که در این بازی‌های باقی مانده فرصت داریم نتایج لازم را بگیریم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تأکید کرد: در بازی امروز تیم برتر میدان ذوب‌آهن و همه دیدید که بازیکنان ما لیاقت پیروز شدن را داشتند. به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم که به خواسته خود یعنی یک امتیاز رسیدند.

آذری درباره اینکه چه توقع از ذوب‌آهن دارد که در جام حذفی فینالیست شده و آیا قول قهرمانی در لیگ را می‌دهند، گفت: من به کسی قول قهرمانی نداده‌ام و نمی‌دهم. تیم ما روند خوبی داشته و همینکه روند خودمان را حفظ کنیم، فکر می کنیم موفق خواهیم شد و جایگاه‌مان نسبت به فصل گذشته بهتر خواهد شد.

وی درباره اینکه کاوه رضایی در اوایل بازی حرکت زشتی انجام داده و آیا برخوردی با این بازیکن خواهد کرد یا نه، اظهار داشت: من حرکتی از رضایی ندیدم. کاوه جزو ورزشکاران با اخلاق ماست و من حرکت زشتی از او ندیده و نشنیدم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
توضیحات رحمتی درباره حذف از تیم ملی