ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جهانبخش: تلاش کردم برای تیم ملی مثمرثمر باشم/ هند چیزی برای از دست دادن نداشت


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا جهانبخش پس از پیروزی 4 بر صفر تیم ملی ایران مقابل هند در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های 2019 آسیا گفت: قطعاً باید این بازی را می‌بردیم، چون روند خوبی در دیدارهای گذشته داشتیم و این روند باید ادامه پیدا می‌‌کرد. پس از اینکه گل اول را به ثمر رساندیم، فشار از روی بازیکنان کمتر شد و توانستیم گل‌‌های بعدی را به ثمر برسانیم.

وی درباره اینکه چرا موقعیت‌های زیادی را از دست دادند، افزود: موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم، اما هند هم چیزی برای از دست دادن نداشت. خدا را شکر پس از گل اول توانستیم مالکیت توپ را در اختیار بگیریم و گل‌های بعدی را به ثمر برسانیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص گلش و پاس گلی که داد، گفت: تمام تلاشم را کردم که برای تیم ملی مثمرثمر باشم و نقشی در این پیروزی داشته باشم. همه بازیکنان خوب بودند و این خوب بودن باعث شد که بتوانیم نتیجه بگیریم.

جهانبخش در مورد ناراحتی کارلوس کی‌روش از اینکه چرا برای درگذشت یوهان کرایف در ورزشگاه یک دقیقه سکوت اعلام نشد، تصریح کرد: من در جریان این موضوع نبودم. خدا کرایف را رحمت کند. شاید مسئولان در جریان نبودند تا یک دقیقه سکوت پیش از بازی اعلام شود. کرایف یکی از بهترین اسطوره‌های دنیا بود و سکوت پیش از آغاز بازی کاری است که در همه جای دنیا این کار را می‌کنند.

وی در مورد اینکه آیا پاداشی برای این برد به آنها داده شده است یا خیر، گفت: من از این موضوع خبر ندارم.

مهاجم تیم ملی کشورمان در خصوص دیدار با عمان عنوان کرد: می‌خواهیم روند خوب‌مان را ادامه داده و در بازی با عمان نیز به برتری دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تمرین شاد تیم ملی در هند