ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کسی از داور جنجالی بازی پرسپولیس خبر ندارد


کاپ/ حدود یک ماه و نیم از ماجرای رخ داده در دیدار تیمهای پرسپولیس و ذوب آهن گذشت اما خبری از داور آن بازی نیست.
13 آبان ماه سال جاری و در اصفهان دیداری بین تیم های ذوب آهن و پرسپولیس برگزار شد که در دقیقه 20 آن ایمان صادقی دروازه بان پرسپولیس با ارتکاب به خطایی بیرون از محوطه جریمه روی کاوه رضایی غائله ای به راه انداخت که تا مدتی سوژه اول رسانه های ورزشی بود.
علی میرزابیگی کمک داور نزدیک به صحنه با اعلام خطای دست دروازه بان پرسپولیس را مستحق اخراج دانست و یداله جهانبازی بلافاصله با نشان دادن کارت زرد او را از میدان بیرون کرد درحالی که دروازه بان پرسپولیس با نشان دادن جای توپ بر روی سینه اش هرگز نتوانست داور را متقاعد کند که توپ با دستش برخورد نکرده است.
بر اساس این گزارش، پس از آن کمیته انضباطی کمیته داوران تشکیل شد و در حالی که جهانبازی در دوره داوری پیشرفته در تهران هم شرکت نکرد در همان محل سکونتش در نزدیکی شهرکرد ماند و هنوز هم کسی از او خبر ندارد. البته با سپری شدن چند هفته از مسابقات لیگ برتر باید کم کم منتظر بازگشت دوباره او و کمک جنجالی اش در آن بازی باشیم. آنچنان که علیرضا فغانی هم پس از گذشت چند هفته دوری از مسابقات لیگ برتر برگشت و حالا هم در جام باشگاههای جهان آماده قضاوت است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
اشتباه های ویلیامز داور بازی جنجالی ایران و عراق