ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیکان از سد شهرداری تبریز گذشت/ نماینده زاهدان بازنده اعلام شد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ‌هجدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15:30 امروز با دیدار تیم‌های پیکان و شهرداری تبریز در خانه والیبال تهران آغاز شد که در این مسابقه شاگردان پیمان اکبری توانستند با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست دهند.

پیکانی‌ها ست‌های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 16 ، 25 بر 21 و 25 بر 21 میهمان خود را شکست دادند و تنها در ست دوم با نتیجه 25 بر 21 مغلوب حریف خود شدند.

به این ترتیب شاگردان اکبری جمع امتیازهای خود را به عدد 42 رساندند.

طبق برنامه قرار بود امروز تیم‌های گوهر کویر زاهدان و سایپا نیز از ساعت 17:30 در خانه والیبال تهران برابر هم قرار بگیرند که این مسابقه به دلیل عدم حضور زاهدانی‌ها برگزار نشد تا به این ترتیب تیم سایپا با نتیجه 3 بر صفر برنده اعلام شود.

سایر دیدارهای هفته هجدهم از ساعت 17 در شهرهای مختلف آغاز شده است.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/Z0AWWJ


ویدیو مرتبط :
شهرداری تبریز 3 شهرداری زاهدان 2/دومی برای تبریز