ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



محمدیان هم از حضور در جایزه بزرگ آذربایجان کنار کشید


به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی اردوی تیم منتخب کشتی آزاد برای حضور در جام جایزه بزرگ آذربایجان روزهای 2 تا 6 آذرماه در خانه کشتی شماره یک تهران برگزار می‌شود که در آخرین فهرست نفرات دعوت شده به اردو نامی از محمد حسین محمدیان که قرار بود در وزن 97 کیلوگرم به میدان بروند دیده نمی‌شود که به نظر می‌رس دوی نیز از حضور در این مسابقات کنار کشیده باشد.

پیش از این نیز رضا یزدانی، مسعود اسماعیل‌پور و کمیل قاسمی به دلیل حضور در جام باشگاه‌های جهان و همزمانی با جام حیدر علی‌یف از حضور در این رقابت‌ها انصراف داده بودند. عباس طحان و رضا اطری هم به دلیل عدم آمادگی لازم برای حضور در این مسابقات (بر اساس گفته مربیان تیم ملی) کنار کشیده بودند.

* اسامی نفرات دعوت شده به اردوی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

یونس سرمستی (آذربایجان شرقی) ایمان صادقی (مازندران) پیمان یاراحمدی (لرستان) مصطفی حسین‌خانی (تهران) مجتبی گلیج (مازندران) امین طاهری (تهران) احسان لشگری (قزوین)

سرمربی: محمد طلایی

مربیان: رضا لایق و علی‌اکبر دودانگه

پزشک: تورج ملک محمدی

متخصص تغذیه: رامین امیرساسان

سرپرست: علی بیات

رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام جایزه بزرگ آذربایجان (حیدر علی‌یف)‌ روزهای 6 تا 8 آذرماه در شهر باکو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
آغاز مسابقات جایزه بزرگ باکو با حضور آزادکاران ایران