ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تطابق نداشتن نمونه‌های تست دوپینگ لوچف؟


تطابق نداشتن نمونه‌های تست دوپینگ لوچف؟تاتیانا کاشیرینا، قهرمان 4 دوره مسابقات جهانی و 6 دوره مسابقات قهرمانی اروپا از روسیه اعلام کرد نمونه B تست دوپینگ الکسی لوچف با نمونه A همخوانی نداشته است.
تاتیانا کاشیرینا به دلیل ترس از محکوم شدن به دوپینگ، در بازی‌های قهرمانی اروپای امسال شرکت نمی‌کنند. او قصد دارد بیشتر برای المپیک آماده شود و نمی‌خواهد که بازی‌های قهرمانی اروپا سهمیه او برای مسابقه دادن در المپیک را تحت الشعاع قرار دهد.
کاشیرنیا در این‌باره گفت: در حال‌ حاضر بر روی تمامی ورزشکاران قدرتمند کشور ما فشار وجود دارد و آنها متهم به دوپینگ می‌شوند. نمی‌خواستم تحت تاثیر این مساله قرار بگیریم. برای مثال الکسی لوچف چنین شرایطی پیدا کرد. نمونه B این ورزشکار با نمونه A برابری ندارد. بنا‌بر‌این اتفاقی که برای او افتاد، از پیش بر‌نامه‌ریزی شده یا چیزی شبیه به این بوده است.
کاشرینا ادامه داد: بنا‌بر‌این تصمیم گرفتیم خود را در معرض چنین شرایطی قرار ندهیم و برای المپیک آماده شویم. نبود من ربطی به مصرف ملدونیوم ندارد. فقط به این دلیل است که در حال‌ حاضر شایعات زیاد شدند.

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // بازگشت رکورد رضازاده بعد از دوپینگ لوچف روس‬‎