ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بهداد سلیمی به المپیک ریو می‌رسد


ورزش > لیگ برتر - ایسنا نوشت:پزشک معالج سلیمی درباره آخرین وضعیت روند درمان زانوی او و احتمال حضورش در المپیک ریو گفت: با دعای خیر مردم ان‌شاءالله بهداد به المپیک ریو می‌رسد.

دکتر امین نوروزی درباره آخرین وضعیت بهداد سلیمی برای حضور در بازی‌های المپیک ریو اظهارکرد: بهداد در طی 5 ماه و نیم که دچار آسیب شده بود، در حال حاضر در شرایط ایده‌آل و خوبی به سر می‌برد و تصور می‌کنم با این روند درمان، تا زمان شروع بازی‌های المپیک ریو، هیچ مشکلی برای حضورش در این بازی‌ها نداشته باشد.

نوروزی خاطرنشان کرد: بهداد سلیمی هم‌ اکنون تمرین‌های خود را آغاز کرده و شرایط بسیار خوبی برای انجام تمرین‌های سنگین و پرفشار دارد. امیدوارم با دعای خیر مردم بتواند راهی المپیک شود تا بار دیگر برای ایران عزیز افتخار‌آفرینی کند.

252 43


ویدیو مرتبط :
‫گفتگو صمیمی با بهداد سلیمی از اتفاق تلخ ریو تا قشنگ ترین عیدی‬‎