ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شاه‌حسینی: ابلاغ رای کمیته انضباطی بدون حضور دبیر کل شدنی است


شاه‌حسینی: ابلاغ رای کمیته انضباطی بدون حضور دبیر کل شدنی استکاپ/ رییس اسبق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: در فدراسیون فوتبال افرادی که بتوانند رای کمیته انضباطی را امضا کنند الی ماشاءالله هستند و حتما نباید دبیرکل این رای را امضا کند.
عبدالرحمان شاه حسینی درباره عدم صدور رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره اتفاقات بازی استقلال و تراکتورسازی اظهار داشت: اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرایی مربوط به دیدار استقلال تهران تراکتورسازی را به بهانه عدم حضور دبیرکل فدراسیون صادر نمی کند، موضوعی به حساب می آید که سال های سال است در فوتبال ما دیده می شود. 8 سال است که به همین بهانه از اعمال به موقع قانون فرار می کنیم و به نظرم این اتفاقی خنده دار است. مانند این می ماند که در جامعه فردی مرتکب جرم شود و بگویند چون قاضی شعبه مرخصی رفته به جرم او رسیدگی نخواهد شد.
وی در ادامه افزود: در فدراسیون فوتبال افرادی که بتوانند رای کمیته انضباطی را امضا کنند الی ماشاءالله هستند و حتما نباید دبیرکل این رای را امضا کند. این مساله با استقلال کمیته انضباطی در تضاد است و مطابق اساسنامه فیفا این موضوع باید لحاظ شود که کمیته انضباطی استقلال کامل داشته باشد.
رییس سابق کمیته انضباطی اضافه کرد: آقایان نباید چنین بهانه ای را بیاورند. کمیته انضباطی باید رای خود را صادر کند و در غیاب دبیرکل، رییس و نایب رییس فدراسیون می توانند رای صادره را به امضا برسانند. اگر رایی دیر صادر شود می تواند به نفع یا ضرر تیم باشد.
شاه حسینی افزود:از رییس فدراسیون که به خوبی او را می شناسم تقاضا دارم این مشکل را مرتفع کند. فدراسیون فوتبال در بحث مقررات و همچنین در برخی کمیته ها به یک خانه تکانی اساسی نیاز دارد. مردم از رییس جدید فدراسیون انتظار ایجاد یک رنسانس را دارند. بنده معتقدم اگر رییس جدید فدراسیون این مسایل را لحاظ نکند خیلی زود با هجمه ای عجیب روبه رو خواهد شد.

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
واکنش دایی به رای کمیته انضباطی