ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آنچه در برنامه نود خواهید دید


آنچه در برنامه نود خواهید دیدورزش 3/ اولین برنامه نود در سال 95 همزمان با شروع مجدد لیگ توسط عادل فردوسی پور روی آنتن رفته است و باید دید او در اولین شوآف خود چه سورپرایزی برای مخاطبان دارد.
عادل فردوسی پور در شروع برنامه با تبریک سال نو به هموطنان، سال 95 را سالی ورزشی دانست که انتخابی جام جهانی، المپیک را برای ورزش و خصوصا فوتبال کشور پر اهمیت دانست.
نظرسنجی: بهترین مربی
سوال نظرسنجی برنامه نود اختصاص به انتخاب برترین مربی بعد از انقلاب داشت و باید دید چه کسی توسط مخاطبان به عنوان سرمربی ترکیب 11 نفره این برنامه شناخته می شود.
1- علی پروین
2-منصور پورحیدری
3- امیر قلعه نویی
4- محمد مایلی کهن
آنچه در برنامه نود خواهید دید
برنامه نود امشب اختصاص به بررسی هفته بیست و چهارم لیگ برتر و دو دیدار تیم ملی برابر هندوستان و عمان خواهد داشت. در کنار آن بررسی شرایط لژیونرها و لیگ دسته اول از دیگر بخش های این برنامه خواهد بود.
بررسی عملکرد تیم ملی و روند جوان شدن ترکیب
بررسی لیگ برتر (بازگشت پرسپولیس به جمع مدعیان با گلزنی آقای گل)
بررسی لیگ برتر (تداوم صدرنشینی استقلال)
دابسمش های برنامه نودی

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
آنچه در برنامه ی نود خواهید دید (نود ۱۲ مرداد 94)