ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بررسی ترکیب احتمالی استقلال و پدیده برای بازی امروز


بررسی ترکیب احتمالی استقلال و پدیده برای بازی امروزجام نیوز/ از این استقلال هیچ کس انتظار ندارد که مقابل پدیده امتیاز از دست بدهد مگر آنکه از آن اتفاق‌های نادر رخ دهد و پدیده مانند بازی رفت استقلال را سخت آزار بدهد.
در بازی رفت، استقلال مقابل پدیده کارش گره خورد و نتوانست پیروز میدان باشد و البته با گل به خودی حریف از شکست گریخت و با یک امتیاز مشهد را به سوی تهران ترک کرد.
حال همان پدیده انتظار دارد که مانند استقلال در تهران خوش شانس باشد و در روزی که آل نعمه و ناصحی دو عنصر اصلی خط دفاعش را در اختیار ندارد، دست پر تهران را ترک کند.
استقلال اما در وضعیتی گام به این میدان می‌گذارد که هر چند مصدومانش رسیده‌اند ولی غیبت 4 بازیکن این تیم یعنی خسرو حیدری، حنیف عمران زاده، یعقوب کریمی و علیرضا رمضانی با تشخیص پرویز مظلومی صورت گرفته است.
در عین حال مظلومی و شاگردانش عمیقا دوست دارند سال 94 را با صدرنشینی تمام کنند و با حالی خوش و امیدی بیشتر گام به سال جدید بگذارند.
از این استقلال هیچ کس انتظار ندارد که مقابل پدیده امتیاز از دست بدهد مگر آنکه از آن اتفاق‌های نادر رخ دهد و پدیده مانند بازی رفت استقلال را سخت آزار بدهد.
بدون شک اگر آبی‌ها در این بازی بلغزند، برای آن طرف سال مشکلاتشان به واسطه رویارویی با بزرگان لیگ فزونی خواهد گرفت و احتمالا در یک سیر نزولی محو خواهند شد.
برای استقلال بهترین حالت همین کسب پیروزی مقابل پدیده است که با انجام یک بازی منسجم و اجرای صحیح کارهای تاکتیکی به سرانجام خواهد رسید.
مظلومی برای کسب برد احتمالی مقابل پدیده می‌تواند روی امید ابراهیمی حساب کند. بازیکنی که هرگاه در ترکیب استقلال قرار می‌گیرد نظم قابل قبولی به خط میانی وارد می‌شود.
* هرایر مگویان
مدافع آبی‌ها یکی از بهترین‌های پست خودش در لیگ پانزدهم بوده و عملکرد بسیار خوبی داشته است. مگویان در بازی امروز هم یکی از ارکان اصلی خط دفاع است و نقش غیر قابل انکاری در حفظ دروازه استقلال خواهد داشت. هرایر در فاز هجومی هم می‌تواند یکی از مهره‌های قابل اتکا در دست مظلومی باشد.
البته باید دید که در این بازی آیا او فرصت نفوذ به محوط هجده قدم حریف را خواهد داشت یا اینکه بیشتر در کارهای دفاعی متمرکز است.
* محسن یوسفی
تنها بازیکنی که این روزها بیش از همه بازیکنان پدیده مورد توجه قرار گرفته محسن یوسفی است. بازیکنی که سال‌ها در ترکیب استقلال هم به میدان می‌رفت اما در فصل جاری یکی از بهترین‌های تیمش پدیده است.
قطعا ازی کردن یوسفی مقابل تیم سابقش سخت و دشوار است اما او برای اینکه ثابت کند بی‌جهت از استقلال کنار گذاشته شده با تمام وجود گام به این میدان می‌گذارد تا شاید استقلالی‌ها دوباره حسرت داشتنش را بخورند.
* ترکیب احتمالی میزبان
دروازه‌بان: مهدی رحمتی
- مدافعان میانی: محمدامین حاج محمدی، هرائر مگویان
- مدافعان کناری: میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی
– هافبک‌ها: امید ابراهیمی، روزبه چشمی، محسن کریمی، جابر انصاری، فرشید اسماعیلی
- مهاجم: سجاد شهباززاده
* ترکیب احتمالی میهمان
- دروازه‌بان: مجتبی روشنگر
- مدافعان میانی: محمود خمیسی، محمدحسین مرادمند
- مدافعان کناری: محمدعلی فرامرزی، معین عباسیان (مسعود نظرزاده)
– هافبک‌ها: کریم احمدی، میثم نقی زاده، حسین بادامکی، محسن یوسفی، مهدی خیری
- مهاجم: یونس شاکری
* داور: احمد صالحی
- کمک ها: حمید غمزه، رحیم شاهین

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
برنامه نود؛ بررسی بازی استقلال - پدیده مشهد