ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سوئد و اوکراین آخرین مسافران جام ملت‌های اروپا شدند


به گزارش خبرگزاری تسنیم، سوئد و اوکراین به جمع 22 تیم دیگر حاضر در یورو 2016 پیوستند.

 در دو بازی باقیمانده دور برگشت پلی‌آف یورو 2016، سوئد تساوی 2 - 2  خارج از خانه مقابل دانمارک را ضمیمه پیروزی 2 بر یک خانگی در دور رفت کرد و اوکراین با وجود تساوی یک - یک در زمین اسلوونی به خاطر برتری 2 بر صفر در جدال دور رفت، مسافر یورو 2016 شد.

 در بازی سوئد و دانمارک، زلاتان ابراهیموویچ در دقایق 19 و 76 سوئد را پیش انداخت، اما دانمارک با گل‌های دقایق 81 و 89 پولسن و وسترگارد بازی را به تساوی کشاند، هر چند به خاطر شکست 2 بر یک در بازی رفت در مجموع با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و سوئد به یورو 2016 راه یافت.

 در دیگر بازی، اسلوونی با تنها گل دقیقه 11 سزار در خانه مقابل اوکراین پیش بود، اما یارمولنکو در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده برای اوکراین گل زد. در نهایت اوکراین با پیروزی 3 بر یک در مجموع دو بازی به یورو 2016 رسید.

 به این ترتیب، سوئد، اوکراین، مجارستان، جمهوری ایرلند، ایرلند شمالی، ولز، انگلیس، جمهوری چک، ایسلند، ترکیه، بلژیک، اسپانیا، اسلواکی، آلمان، لهستان، سوئیس، رومانی، اتریش، روسیه، ایتالیا، کرواسی، پرتغال و آلبانی همراه فرانسه میزبان 24 تیم یورو 2016 را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بهترین دریافت کننده جام ملت های اروپا