ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اوزیل: آرسنال مثل یک خانواده کوچک است و عطش موفقیت دارد


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 15:53

اوزیل: آرسنال مثل یک خانواده کوچک است و عطش موفقیت دارد

کاپ/ ستاره آلمانی معتقد است که به مراتب آماده تر از فصل قبل است
مسعوت اوزیل ستاره آلمانی باشگاه آرسنال براین باور است که حضور کامل در اردوی پیش فصل این تیم باعث شده تا بتواند شروع درخشانی در رقابت های این فصل داشته باشد.او بعد از انجام 10 بازی، 8 پاس گل داده وبیش از هربازیکن دیگری در لیگ انگلیس موقعیت گلزنی برای هم تیمی هایش خلق نموده.
اوزیل در گفتگو با وب سایت رسمی آرسنال گفت: فصل گذشته چند ماهی به دلیل مصدومیت زانو از میادین دور بودم.اما امسال آماده ام. هیچ مصدومیتی ندارم و می توانم عملکرد خوبی داشته باشم؛ درحال حاضر همه چیز خوب پیش می رود.
اوزیل با اشاره به جو خوب حاکم بر رختکن تیمش گفت: ما برای هم می جنگیم ومثل یک خانواده کوچک هستیم. می توان این را در داخل زمین حس کرد. ما عطش موفقیت داریم و به همین خاطر من تمام بازیکنان تیم را تحسین می کنم. دربازی هایمان دیده اید که می توانیم بازیکنان را عوض کنیم؛ اولیویر ژیرو با تئو والکات یا الکسیس فرق می کند. بازیکنان مهمی درخط حمله داریم که تشنه گلزنی هستند. این سه بازیکن گلهای زیادی دراین فصل زده اند و مشخص است که به آنها نیاز داریم.این برای آرسنال خیلی خوب است.
آرسنال یکشنبه باید در دیداری حساس مقابل تاتنهام به میدان برود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
اوزیل در آرسنال......