ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سه گلزن خاص و تاریخی دربی‌های پایتخت را بشناسید


سه گلزن خاص و تاریخی دربی‌های پایتخت را بشناسیدجام نیوز/ دو تیم استقلال و پرسپولیس تا کنون 81 بار مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که از خود آمار و ارقام جالبی به جا گذاشته اند.
بازیکنان زیادی سابقه پوشیدن پیراهن هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارند ولی تنها سه بازیکن موفق به گلزنی برای هر دو تیم شده اند.
غلامرضا فتح آبادی؛ ابتدا در دربی بیست و دوم دروازه پرسپولیس را باز کرد و سپس با اضافه شدن به جمع سرخپوشان موفق شد دروازه تیم سابق خود استقلال را فتح کند.
شاهرخ بیانی؛ بیانی در تیم استقلال حضور داشت ولی به دلیل پاره ای از اتفاقات به تیم رقیب رفت و موفق شد در دربی بیست و هفتم دوبار دروازه تیم سابق خود را باز کند. بیانی سپس به جمع آبی پوشان بازگشت و در شهرآورد سی و سوم دروازه پرسپولیس را گشود.
مهدی هاشمی نسب؛ پرسپولیس در سال 77 از مدافعی بلند بالا در ترکیب خود سود می برد که تبدیل به گربه سیاه لاجوردی پوشان شده بود. هاشمی نسب در دربی های 44، 45، 46 و 48 از روی نقطه پنالتی و ضربات سر چهار بار دروازه استقلال را باز کرد. این بازیکن سپس با کلی سر و صدا و با قراردادی که وی را تبدیل به گران ترین بازیکن ایران کرده بود به جمع آبی پوشان پیوست و توانست در اولین حضورش دروازه تیم سابقش را باز کند.

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
‫5 تا از زیباترین پایتخت های اروپا را بشناسید!‬‎