ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



راه سخت سوریان برای كسب سهمیه المپیك


به گزارش ایرنا، آخرین مسابقات گزینشی كشتی برای حضور در المپیك 2016 برزیل، به صورت جهانی روزهای 17 تا 19 اردیبهشت ماه در شهر استانبول تركیه برگزار می شود و دو نفر راه یافته به دیدار فینال این مسابقات سهمیه حضور در المپیك را كسب می كنند.
هنوز تعدادی از كشتی گیران مطرح جهان و نماینده كشورمان نتوانسته اند سهمیه المپیك 2016 برزیل در وزن 59 كیلوگرم كشتی فرنگی را كسب نمایند كه می توان به نام هایی همچون ایو آنگلوف قهرمان جهان از بلغارستان، رواز لاشخی نایب قهرمان المپیك از گرجستان، پیتر مودوس دارنده مدال برنز جهان و المپیك از مجارستان، رومن آمویان دارنده مدال های نقره و برنز جهان و برنز المپیك از ارمنستان، جسی تیلكه از آمریكا، ارهان كاراكوش از تركیه و دمیترو تسیمبالیوك از اوكراین اشاره كرد.
این رقابت ها در سطح جهانی برگزار می شود و كشورهایی كه تاكنون سهمیه المپیك را در وزن های شش گانه كسب نكرده اند، می توانند نمایندگان خود را به این مسابقات اعزام نمایند.
سوریان دارنده هفت مدال طلای جهان و المپیك در پیكارهای قهرمانی سال 2015 جهان در آمریكا، رقابت های گزینشی قاره آسیا در قزاقستان و همچنین مسابقات مغولستان موفق به كسب سهمیه نشده بود.
نمایندگان كشورمان تاكنون شش سهمیه كشتی آزاد و پنج سهمیه كشتی فرنگی را كسب كرده اند و فقط كسب سهمیه وزن 59 كیلوگرم كشتی فرنگی باقی مانده است.

برنامه برگزاری این مسابقات به شرح زیر است:
پنج شنبه 16 اردیبهشت: ساعت 14 تا 14:45: وزن كشی همه وزن های كشتی فرنگی
جمعه 17 اردیبهشت: ساعت 10 تا 15 و 18 تا 20 مسابقات مقدماتی، رده بندی و فینال همه وزن های كشتی فرنگی
شنبه 18 اردیبهشت: ساعت 10 تا 15 و 18 تا 20 مسابقات مقدماتی، رده بندی و فینال كلیه وزن های كشتی زنان
یكشنبه 19 اردیبهشت: ساعت 10 تا 15 و 18 تا 20 مسابقات مقدماتی، رده بندی و فینال كلیه وزن های كشتی آزاد
ورزشی**1067** 1701

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
كلكسیون سوریان با طلای المپیك كامل شد