ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



هفته پنجم مسابقات اسبدوانی كورس بهاره گنبدكاووس برگزار شد


به گزارش ایرنا، این هفته از مسابقات در هفت دور به مسافت یك هزار متر و با شركت 62 راس اسب برگزار شد و در دور اول كه مخصوص اسب های تركمن سه تا هشت ساله 24 تا 34 امتیاز بود، اسب آی بك اول شد و اسب های آهوصحرا و آرچین حبیب ایشان دوم و سوم شدند.
اسب های دوخون دو ساله مبتدی برگزار كننده دور دوم این رقابت ها بودند كه با قهرمانی اسب اسپرینگ به پایان رسید و اسب های ماه سلطان و سیاتل ویو در مكان های بعدی قرار گرفتند و در دور سوم در بین اسب های تروبرد داخلی سه تا پنج ساله 16 تا 22 امتیاز نیز اسب های مجیك ، دایانا هج و الدرادو به ترتیب از خط پایان گذشتند.
در دور چهارم هفته پنجم مسابقات اسبدوانی كورس بهاره گنبدكاووس اسب های دوخون چهار تا شش ساله هندیكاپ رقابت كردند كه با قهرمانی اسب بای بای به پایان رسید و اسب های اتیك و رحما نیز دوم و سوم شدند و در دور پنجم اسب های لایك ، كاستینو و دازمحل عناوین برتر را در بین اسب های دوخون سه تا چهار ساله 8 امتیاز به دست آوردند.
دور ششم مسابقه مخصوص اسب های دوخون سه تا هفت ساله 24 تا 34 امتیاز بود كه در آن اسب گلاسكو اول شد و اسب های شاهان و بروسا دوم وسوم شدند و در دور هفتم در بین اسب های تروبرد داخلی سه تا چهار ساله مبتدی نیز اسب های ریوبل ، هج استار و جودی برنده رقابت شدند.
در پایان این مسابقات مبلغ 579 هزار و 250 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده اهدا شد.
1860

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خط پایان - کورس اسبدوانی هفته پنجم پائیز گنبدکاووس 1394