ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فان‌خال: باید خط حمله یونایتد تقویت شود


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 14:05

فان‌خال: باید خط حمله یونایتد تقویت شود

ورزش سه/ لوئیس فان‌خال، سرمربی منچستریونایتد عنوان کرد که قصد دارد در خط حمله خریدهایی انجام دهد.
شیاطین سرخ با به ثمر رساندن تنها 2 گل در چهار بازی اخیرشان، به شدت تحت فشار مطبوعات و رسانه‌ها قرار گرفته اند و بسیاری برچسب فوتبال خسته کننده به فان‌خال و تیمش می‌زنند. فروش آنخل دی‌ماریا و عدم موفقیت در خرید پدرو باعث شده تا سرمربی هلندی باز هم به دنبال خرید در خط حمله تیمش باشد.
او گفت:" باید بیشتر گل بزنیم و من با این ایده موافقم ولی فقط یک گل بیش از حریف. این چیزست که من به آن فکر می‌کنم و البته هنوز به بازیکنانی نیاز داریم که خلاقیت و سرعت را به کناره‌ها اضافه کنند. 5 ماه پیش گفتم، 3 ماه پیش گفتم و حالا می‌گویم و دوباره خواهم گفت که ما باید یشرفت کنیم."
فان‌خال درباره بالا بودن انتظارات از او گفت:" فکر می‌کنم وقتی برای منچستریونایتد بازی می‌کنید، باید در بهترین فرم خود حاضر باشید. این فرهنگ باشگاه است. همه بازیکنانی که اینجا می‌آیند فشار را حس می‌کنند. باید با این فشار کنار امد. ولی البته، وقتی من به اینجا آمدم ما در رده ی هفتم بودیم و فصل گذشته خیلی خوب کار کردیم. این فصل از فصل گذشته هم به قهرمانی نزدیک تر هستیم."

نظر شما


ویدیو مرتبط :
شیاطین سرخ و فان خال در لس آنجلس