ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



یادی از سفر بایرن‌مونیخ به تهران!


یادی از سفر بایرن‌مونیخ به تهران!ورزش 3/ حضور بایرن مونیخ آلمان در کشور قطر وشهر دوحه علاقمندان به فوتبال را یاد روزگاری می اندازد که ستارگان بایرن مونیخ در کشورمان حضور می یافتند.
در دهه 70 میلادی که کشور ما بیشترین امکانات را برای سفر های زمستانی تیم های بزرگ اروپا داشت،بزرگانی مثل بایرن مونیخ وهامبورگ آلمان،منچستر یونایتد وچلسی انگلستان،بنفیکای پرتغال و... در فوتبال ایران واقلیم مناسبش حضور می یافتند.
به طور مثال در سال 1352 تیم فوتبال بایرن مونیخ با بزرگترین ستارگان وقت خود از جمله گردمولر،سپ مایر،بکن باوئر،راینر زوبل(سرمربی پرسپولیس در سال 1383)،هولزنباین،ولفکانگ اوورات،اولی هوینس و...به ایران آمد وبرابر تیم منتخب تهران در دیداری که ستاره اش محمد صادقی از تیم منتخب ما بود 6-3 بازنده شد،البته آنها در تعطیلات خود به ایران آمده وبه صورت تفریحی بازی میکردند.
اما درست 10 سال قبل در دی ماه سال 1384(درست 10 سال قبل در همین روزها)پرسپولیس در دیداری دوستانه برای خداحافظی عابدزاده به مصاف هم رفتند ودر این بازی که بایرن مونیخ با تفرات بزرگی مثل اولیور کاهن،فیلیپ لام ومیشائیل بالاک وعلی کریمی به تهران آمد و2-1 برنده شد،این مسابقه در روز 23 دی 1384 انجام شد وحالا از آن روزها 10 سال گذشته است.

ما را در کانال تلگرامی کانال ورزش دنبال کنید telegram.me/canalevarzeh

منبع: ورزش 3 ورزش 3


ویدیو مرتبط :
حواشی سفر بایرن مونیخ به چین