ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پژمان نوری قصد مربیگری ملوان را ندارد


پژمان نوری قصد مربیگری ملوان را نداردورزش 3/ مربی ملوانی‌ها می‌گوید با توجه به‌اضافه شدن سه مربی جدید به نیمکت این تیم، این احتمال دارد که ملوان با همین مربیان لیگ پانزدهم را به پایان برساند.
محمد قدیربحری در رابطه با آخرین وضعیت ملوانان اظهارنظر کرد، او درباره وضعیت و نیمکت این تیم گفت: در حال حاضر تمرینات را ادامه می‌دهیم، به دلیل افرادی که از کادرفنی جدا شدند سه مربی به مجموعه تیم اضافه شدند، بهروز فداکار، اسماعیل دانشور و بیژن شجاعی به مجموعه کادرفنی اضافه شدند تا بتوانیم به بهترین نحو تمرینات را ادامه دهیم.
او ادامه داد: به‌هرحال هدف ما این است که بتوانیم تیم را به بهترین شرایط برسانیم، انشالله که بتوانیم جوابگوی مردم و هواداران فوتبال در انزلی باشیم، خدا را شکر از زمانی که هم‌قسم و هم دل شدیم بازیکن‌ها با 100 درصد توان خود در تمرینات شرکت می‌کنند و همه تمرکز خود را روی بازی‌ها و تمرینات گذاشتند تا بتوانیم در بازی‌های آینده امتیازات لازم را به دست بیاوریم، از همه بازیکنان راضی هستیم.
مربی ملوانی‌ها درباره اضافه شدن سرمربی به این تیم گفت: هرکسی بیاید ما دستش را می‌فشاریم و همه تلاش خود را می‌کنیم تا وی روی نیمکت ملوان موفق شود، به ما اعلام کردند تا به مجموعه تیم مربی اضافه کنند و ما هم این کار را کردیم و به همین دلیل فکر می‌کنم مدیریت به دنبال این است تا با همین ترکیب لیگ را به پایان برساند. باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقاتی می‌افتد.
قدیربحری در رابطه با شایعات مربوط به مربیگری پژمان نوری در این تیم گفت: این حرف‌ها شایعه است، پژمان فعلاً تصمیم دارد بازی کند، او آمادگی کامل دارد و اوضاع بدنی مناسبی دارد و به همین دلیل می‌خواهد فعلاً بازی کند، او قصد مربیگری ندارد، علاوه بر این، پژمان مدرک مربیگری ندارد و برای نشستن روی نیمکت تیم در لیگ برتر نیاز دارد دوره‌های مربیگری را بگذراند.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
شوت خطرناک پژمان نوری به دروازه ی گهر