ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



لیگ برتر والیبال/ شهرداری ارومیه به صدر جدول رسید


لیگ برتر والیبال/ شهرداری ارومیه به صدر جدول رسید

تسنیم/ تیم والیبال شهرداری ارومیه با پیروزی مقابل کویر زاهدان به صورت موقت به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.
هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه 16 دی ماه پیگیری خواهد شد ولی تیم گوهر کویر زاهدان که در تبریز و در هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف شهرداری این شهر رفت، درخواست کرد که دیدار این تیم مقابل شهرداری ارومیه در هفته پانزدهم زودتر برگزار شود تا از تبریز راهی ارومیه شود.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال پس از موافقت باشگاه ارومیه، با این درخواست موافقت کرد و دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و گوهر کویر زاهدان ساعت 17 امروز چهارشنبه نهم دی ماه در سالن غدیر ارومیه برگزار شد و تیم میزبان با نتیجه 3 بر صفر مقابل نماینده زاهدان و با حساب 25 بر 17، 25 بر 17 و 25 بر 18 به پیروزی رسید.
شهرداری ارومیه با این پیروزی با 11 پیروزی و 34 امتیاز به صورت موقت صدرنشین شد و کویر زاهدان همچنان بدون پیروزی در قعر جدول باقی ماند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
لیگ برتر والیبال ( گوهرکویر زاهدان - شهرداری ارومیه )