ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



این تیم قهرمان لیگ برتر ایران را عوض می‌کند!


این تیم قهرمان لیگ برتر ایران را عوض می‌کند!جام نیوز/ این باشگاه خصوصی از فصل سیزدهم به لیگ برتر رسیده و در هر دو سالی که در این رده بازی کرده، روی مشخص شدن قهرمان لیگ نقش موثر داشته است!
پرسپولیس هفته آینده در تبریز باید به مصاف گسترش فولاد برود؛ یک بازی بسیار مهم که نقش تعیین‌کننده‌ای در معادلات قهرمانی این فصل دارد. نکته جالب در مورد گسترش این است که این باشگاه خصوصی از فصل سیزدهم به لیگ برتر رسیده و در هر دو سالی که در این رده بازی کرده، روی مشخص شدن قهرمان لیگ نقش موثر داشته است! گسترش فولاد در هفته بیست‌وچهارم لیگ سیزدهم در خانه به مصاف پرسپولیس رفت و با یک گل این تیم را شکست داد.
تک گل گسترش در آن بازی را بایرامی زد. این آخرین پیروزی تیم تبریزی در لیگ آن سال بود که در کمال ناباوری باعث محرومیت پرسپولیس از فتح جام شد. گسترش فولاد برای اینکه ثابت کند خودی و غیرخودی برایش فرقی ندارند، سال بعد یقه تیم همشهری را گرفت. بعد از قرمزهای تهران، نوبت به قرمزهای تبریز رسید که در مسابقات پایانی به گسترش فولاد امتیاز بدهند و قهرمانی را از دست رفته ببینند. داربی تبریز فصل گذشته در هفته بیست‌وهشتم برگزار شد و به تساوی یک بر یک انجامید. تراکتور می‌توانست با پیروزی در آن بازی، 56امتیازی شود و در آستانه دستیابی به مقام قهرمانی قرار بگیرد، اما دو امتیاز از دست رفت تا تساوی در بازی آخر برابر نفت، رویای قهرمانی این تیم را به باد بدهد.

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
تیم گلساپوش یزد قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شد