ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ایسکو در لیست‌ فروش‌ رئال مادرید‌ برای‌ تابستان


ایسکو در لیست‌ فروش‌ رئال مادرید‌ برای‌ تابستانورزش 3/ رئال مادرید پیشنهادات برای ایسکو، هافبک اسپانیایی خود در تابستان را بررسی خواهد کرد.
عملکرد نه چندان خوب ایسکو در دوران مصدومیت گرت بیل و خامس رودریگس باعث شده تا رئال کم کم به فکر فروش او بیفتد. بازگشت خامس و بیل با نیمکت نشینی ایسکو همراه خواهد شد و احتمالا هافبک اسپانیایی نمی‌تواند این شرایط را تحمل کند.
خامس در دوران حضور بنیتس به خاطر اختلافات با او نیمکت نشین شده بود و گفته می‌شود که قصد جدایی از باشگاه را دارد ولی پس از آن، خبر از علاقه باشگاه به تمدید قرارداد با او منتشر شد. گفته می‌شود باشگاه هافبک کلمبیایی را به ایسکو ترجیح می‌دهد.
از سوی دیگر درخشش فوق‌العاده بیل پیش از مصدومیتش نیز باعث خواهد شد تا با رهایی از بند مصدومیت، دوباره در ترکیب فیکس رئال قرار بگیرد.
با این شرایط ایسکو خود را در وضعیت دشواری می‌بیند و آمار ضعیف گلزنی و پاس گل‌های او احتمالا باعث فروش او به باشگاهی دیگر خواهد شد. منچسترسیتی و یوونتوس از مشتریان ایسکو در دو فصل اخیر بوده اند که احتمالا در تابستان نیز پیش قدم خواهند شد.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
رئال مادرید 2-1 بتیس_هفته ی اول لالیگا(گل ایسکو)